Ik ga Bernie van Truth and Art TV hier niet meer plaatsen. Wie hem wil blijven volgen zal dit buiten dit forum zelf moeten doen. De reden is dat ik keuzes moet maken gezien de veelheid en snelheid van info die op ons afkomt. Bernie is een ex-commando en zijn mentaliteit is die van een typische soldaat, een niet al te snuggere, kritiekloze volger van Israel met waardeloze decodes van de Q-posts en verborgen boodschappen in de tweets van Trump.
Toen Q verwees naar het opstappen van Robert Hannigan, voormalig hoofd van GCHQ (de Britse NSA), direct na de beediging van Trump op 21 januari 2017, met de opmerking 'a name to remember' dacht Bernie dat Hannigan een patriot was. Recentelijk kwam hij met een oud filmpje van RBG en liet zich ringeloren door de MSM dat dit filmpje van recente datum was, om hier in de volgende video gedwongen pp terg te komen. Toen Trump recentelijk tweette dat het hoogtepunt van zijn recente bezoek aan Engeland de queen is dacht Bernie dat ook zij deugt. Daarnaast maakt Bernie verschrikkelijke muziek waaruit blijkt dat hij een talentloze gitarist, zanger en componist is.
Ik plaatste zijn video's vooral om een overzicht te krijgen van diverse headlines afkomstig van Gateway Pundit en Breitbart, zo hoefde ik die artikelen niet ook nog te lezen. Ik ga verder met IPOT, SpaceShot76, RedPill78 en JIT en af en toe wat anderen als ze interessante video's hebben!
Mike