QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Mike,

Ik zie nu pas dat je een tip gegeven hebt dat ik de video van MC Allister zou moeten bekijken. Ga ik nog doen.
Even terugkomend op Biglino. Mijn vriend is erdoor gefascineerd. Ik heb me er nooit mee bezig gehouden omdat het zo ver van de aardse nuchterheid van dit forum afstaat.
https://www.bol.com/nl/p/zo-heb-je-de-bijbel-nog-nooit-gelezen/9200000054501953/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D5%26itm_id%3D9200000054501953&bltgh=nQ0z4zkbVybzykJ7fZ5P4Q.1_6_7.12.ProductImage

Samenvatting
Mauro Biglino heeft de Bijbel opnieuw vertaald,
woord voor woord, letterlijk vanuit de oudste
Hebreeuwse geschriften. Met kennis van de alternatieve
theorieën over het ontstaan van aarde en mensheid,
legde hij een relatie tussen deze theorie en wat er in
de Bijbel staat over het ontstaan van aarde en mens. Zo
ontstond dit boek. Het eerste deel is een samenvatting van
de alternatieve theorie en het tweede deel volgt een aantal
passages uit het Oude Testament waarbij het de letterlijke
vertaling en betekenis aanbiedt: de mens is gecreëerd door
het toepassen van genetische technologieën door buitenaardsen!
Het vertelt over de 10 geboden, de visioenen van
UFO's gezien door de profeten, beschreven in hun eigen
bewoordingen; en gaat God ook dood zoals alle mensen?
Een echt boek voor mensen die buiten de box willen denken
en meer willen weten over oudtestamentische verhalen,
allemaal voortgekomen uit geschriften van anderen,
zoals de Soemeriërs!

Een recensie van iemand:
Vanaf de planeet Nibiru, voor ons onzichtbaar, doordat hij in tegengestelde richting draait, daalden Anunnaki naar de Aarde af en landden in het huidige Midden-Oosten onder leiding van Anu, hun vorst. Diens zoon, Enki, schiep met zijn zuster Ninti, de eerste hominide, Adama. Zo komt de auteur op Bijbels gebied. Hij knoopt Sumerische mythen vast aan de Bijbelse verhalen, die hij letterlijk neemt, en komt zo tot wetenschappelijk onverantwoordelijke speculaties. De Anunnaki stelt hij gelijk met de bijbelse Elohim. De zondvloed ontstond als gevolg van onenigheid tussen Enki en diens broer Enlil. Wat Mozes zag in Ex. 33:9 was niet de goddelijke glorie, maar een ruimteschip. De verdwijning van Henoch heeft als oorzaak zijn instappen in een ruimteschip. Natuurlijk wordt het visioen van Ezechiël in hoofdstuk 1 gekoppeld aan ruimtelijke wezens. De auteur heeft geen gevoel voor de visionaire kracht van deze profeet. Zijn betoog is zo speculatief dat het lach- of ergerniswekkend wordt. Er zijn betere boeken geschreven over de invloed van oude religies op het christendom.

Ik heb het moeilijk met zulke informatie. Dit is op het forum nooit voorgekomen. Ik had al problemen met David Icke's reptielentheorie, maar verder was ik gefascineerd door hem (nu helaas slaat hij met Trump de plank mis, jammer).
Wat vind je van de theorie van Biglino? Ligt toch ver af van de aardse spiritualiteit?

Dorothé

N.a.v. mijn vraagstelling hierboven:

Ik heb al vaker discussies gehad met mijn vriend over spiritualiteit, over het leven en de dood. Ik merk dat als men de theorie van Biglino aanneemt dat men hier anders tegen aan kijkt. Ik ga uit van de goedheid van de schepping door een Intelligentie/GOD/Creator. Daarmee vind ik dat het leven geëerd dient te worden, het is voor mij iets heiligs, iets bijzonders. Mijn vriend staat door zijn aanname van het verhaal van Biglino hier heel anders tegenover. Hij heeft geen moeite met abortus, met donoracties, ook niet met een bestraffing van het slechte in de maatschappij door dood (hiermee uitschakeling van deep state en dat is op zich wel goed). Ik heb grote moeite met dood omdat het definitief is. Ik maak nog geen vlieg dood omdat ook dit insect een heilig leven heeft. Misschien overdreven, maar goed...
Ik ben bang dat de theorie van Biglino uitgaat van het kwaad. We zijn gecreëerd door het boze en niet door een goede Intelligentie. Als ik alles om me heen zie, dan is alles in zijn originaliteit goed en perfect, de natuur, alles stemt op elkaar af. Dit is door goedheid gecreëerd. Ik kan me hierdoor goed vinden in de theorie van Bruce Lipton. Dit is een positieve theorie.
We kunnen door het kwade te bestrijden afrekenen met het boze wat nu heerst, een spirituele oorlog.
Hoe kunnen we afrekenen met boosheid als we zelf ontstaan en gemaakt zijn door boosheid? Wat is dan waarheid, hoe kunnen we die vinden en weten te vinden als we een origine hebben door boosheid gecreëerd?

Dit zijn wat gedachtenspinsels, ook hierboven al aangeven.
Mike, misschien kun je mij hier iets aan een opheldering geven, zodat ik hier wel mee kan komen.

Bedankt.

Dorothé

de mens is gecreëerd door
het toepassen van genetische technologieën door buitenaardsen!

Het is niet de eerste keer dat deze theorie voorbij komt, ook niet op dit forum. Sir Francis Crick, de wetenschapper die de double helix DNA-streng 'ontdekt' zou hebben, was van mening dat bepaalde onderdelen van het menselijk DNA niet menselijk zijn. Een andere theorie is dat mensen door 'hen' gekruist zijn met apen, wat weer geloofwaardigheid geeft aan de evolutietheorie van Darwin. Misschien dat we ooit de ware toedracht te weten komen, maar voor nu houd ik het erop dat we zijn wie of wat we zijn, hoe we ook tot stand zijn gekomen, ik kan er nl. toch niets aan veranderen.

Vanaf de planeet Nibiru, voor ons onzichtbaar, doordat hij in tegengestelde richting draait, daalden Anunnaki naar de Aarde af en landden in het huidige Midden-Oosten onder leiding van Anu, hun vorst. Diens zoon, Enki, schiep met zijn zuster Ninti, de eerste hominide, Adama. Zo komt de auteur op Bijbels gebied. Hij knoopt Sumerische mythen vast aan de Bijbelse verhalen, die hij letterlijk neemt, en komt zo tot wetenschappelijk onverantwoordelijke speculaties. De Anunnaki stelt hij gelijk met de bijbelse Elohim. De zondvloed ontstond als gevolg van onenigheid tussen Enki en diens broer Enlil. Wat Mozes zag in Ex. 33:9 was niet de goddelijke glorie, maar een ruimteschip. De verdwijning van Henoch heeft als oorzaak zijn instappen in een ruimteschip.

Ook hier hebben we het op dit forum wel eens over gehad. De reden waarom ik je verwees naar de laatste paar pagina's is niet alleen de video's van McAllister TV, maar ook bijv. dit Twitter-draadje (alweer op pagina 695, het gaat hard). Daarin lezen we het volgende m.b.t. dit onderwerp:

They push false narratives (like reptilians and Satan and whatever works best at the moment) to incite fear &outrage in order to control the masses. They trick the public into thinking they need #Hivite leaders to protect them when in reality they only need protection FROM them.

They wrote the Gnostic gospels &(I believe) made up the Annunaki/Nephilum/Reptilians &other false narratives to obscure &hide their existence. They only need the sacrifice ritual to secure and consolidate political and civic power. They are pedophiles and want to normalize it.

Mijn intuitie verzette zich altijd al tegen de Annunaki-theorie. Ook goed om te lezen dat ze de auteurs zijn van de gnostische leer, deze heb ik in het verleden meermaals onderuit gehaald. Leuk ook dat 4-5 jaar na dato we hierop verder kunnen gaan - en allemaal dankzij Q!

Ik ga uit van de goedheid van de schepping door een Intelligentie/GOD/Creator. Daarmee vind ik dat het leven geëerd dient te worden, het is voor mij iets heiligs, iets bijzonders. Mijn vriend staat door zijn aanname van het verhaal van Biglino hier heel anders tegenover. Hij heeft geen moeite met abortus, met donoracties, ook niet met een bestraffing van het slechte in de maatschappij door dood (hiermee uitschakeling van deep state en dat is op zich wel goed).

Jouw vriend is toch ook aanhanger van de linkse 5-sterrenbeweging i.p.v. Lega van Salvini? Hij heeft nog een weg te gaan qua ontwaking. Hij zit in een alternatieve gedachtenstroom die uitgaat van het negatieve. Met zulke mensen heb ik in de afgelopen jaren meermaals discussies gehad, ze zijn daardoor ook allemaal vertrokken of ik heb ze moeten verwijderen als forumlid. Deze mensen kunnen hun cynisme maar niet loslaten en gedijen als het ware op het slechte, zodat ze zich hiertegen kunnen blijven verzetten. Zonder hun verzet zijn ze niets en ze blijven eeuwig in hun strijd hangen, het geeft hen energie en ook identiteit. Dit betekent dat ze hun vijand eigenlijk koesteren, want zonder vijand geen strijd. En daarom blijven ze mensen als Trump, Poetin e.a. zien als handlangers van het kwaad, marionetten van de Nieuwe Wereldorde. Hun wereldvisie is negatief: het net is reeds gesloten, alle uitgangen zijn allang dichtgetimmerd. Met alle respect voor je vriend, maar ik kan hier helemaal niets mee.

Voor wat betreft de doodstraf voor de werkelijke 'evildoers', daar heb ik geen enkele moeite mee. God will judge our enemies, we will arrange the meeting. Dit kwaad moet met wortel en tak uitgeroeid worden. Ik denk dat de 'black pill' die we allemaal na de 'red pill' moeten slikken ook jouw mening hierover zal doen veranderen, Dorothe. Als de beelden naar buiten komen van wat ze kinderen aandoen moet je nog maar eens bij me terugkomen!

Als ik alles om me heen zie, dan is alles in zijn originaliteit goed en perfect, de natuur, alles stemt op elkaar af. Dit is door goedheid gecreëerd. Ik kan me hierdoor goed vinden in de theorie van Bruce Lipton. Dit is een positieve theorie.
We kunnen door het kwade te bestrijden afrekenen met het boze wat nu heerst, een spirituele oorlog.
Hoe kunnen we afrekenen met boosheid als we zelf ontstaan en gemaakt zijn door boosheid? Wat is dan waarheid, hoe kunnen we die vinden en weten te vinden als we een origine hebben door boosheid gecreëerd?

Exact dat, helemaal mee eens. Elke plant of boom groeit omhoog, naar het licht. Baby's lachen of glimlachen, waarbij de mondhoeken omhoog gaan. Een hoge noot is intenser en positiever dan een lage. Wat mij dit zegt is dat alle leven op aarde zich van nature omhoog rocht naar het licht, naar de allerhoogste trilling. Metafysisch gezien is dit vanuit de aarde (vrouwelijk) naar de hemel (mannelijk). Dit is ook waarom ik zo fel tegen het feminisme ben: het allerhoogste is MANNELIJK. Vrouwen zijn hieraan ONDERDANIG. Maar natuurlijk hebben die satanisten de boel helemaal omgedraaid. In termen van goed vs. slecht en God vs. Satan kom ik dan, helaas voor jullie dames, uit op:

Goed/God - mannelijk
Slecht/Satan - vrouwelijk

Betekent dit alle vrouwen slecht zijn en alle mannen goed? Zeker niet, het gaat om de METAFYSISCHE ENERGIE. Satan is een vrouw, dat schrijf ik al sinds 2014 of zo, en je hoeft alleen maar te kijken naar de DAGELIJKSE VOORBEELDEN die ik geef van vrouwelijk (wan)gedrag om te zien dat dit zo is. Maar uiteraard zullen de meeste vrouwen dit tot aan het graf blijven ontkennen, incl. vrouwen die hier actief meeschrijven of meelezen. Vrouwen en verantwoordelijkheid sluiten elkaar wederzijds uit. En daarom kunnen vrouwen ook zo moeilijk persoonlijke groei en ontwikkeling doormaken en blijven ze eeuwig hangen in hun kinderlijke moraal. Dr. Phil, een MAN, zei al: you can't change what you don't acknowledge. Je kunt niet veranderen wat je niet erkent.

In datzelfde Twitter-draadje van Sara Ruth Ascraft (de initialen SRA staan ook voor Satanic Ritual Abuse) schrijft ze:

They claim they descend directly from the garden of Eden through Cain's line, &that Cain's parents were actually Lilith (the female 1/2 of God in Talmudic tradition) &a demon she made (aka the serpent or the devil).

Lilith, een VROUW, en een VROUWELIJKE demoon die zij creeerde. Dat is dus puur kwaad, dames, deal with it.

Voor wat betreft die Elohim verwijs ik naar het interview in 2 delen dat Sarah Westall hield met een bijbelvertaler uit het Vaticaan. Voor het gemak zet ik beide delen hier maar even onder elkaar:

Mike

http://wootva.com/2019/07/16/chemtrails-no-more-the-explosive-message-trump-coded-in-his-speech-on-independence-day/

Bedankt Mike voor de uitgebreide verklaring.

Betekent dit alle vrouwen slecht zijn en alle mannen goed? Zeker niet, het gaat om de METAFYSISCHE ENERGIE.
Klopt, dit begrijp ik en ben het er mee eens.

Toch even terugkomend op mijn hele verhaal: Biglino.
Voor wat betreft die Elohim verwijs ik naar het interview in 2 delen dat Sarah Westall hield met een bijbelvertaler uit het Vaticaan. Voor het gemak zet ik beide delen hier maar even onder elkaar:

Daar was het hem nu juist om te doen. Ik zet mijn twijfels bij Biglino omdat hij mijns inziens niet van het goede uitgaat maar van het kwade.

Of zie ik dit verkeerd?

Dorothé

Volgens mij zijn al die alien etc theorieën inderdaad om ons af te leiden van dat we inherent goed zijn en onderdeel van iets goddelijks uitmaken.
Ik ben daarin heel praktisch, wat brengt het je om zo te denken? Het ontdoet je van het licht/optimisme, dan ben je precies daar waar ze je willen hebben.

Dank je Tanja. Zo denk ik er ook over.

Mike, je hebt echter die 2 video's geplaatst. Sta jij er wel achter? Ik wil begrijpen hoe het zit.

Dorothé

Klopt. Dit is wat ik schreef op 29 september 2015:

Ik heb de naam even opgezocht in Google en meteen gaan er alarmbellen rinkelen!

Although the work of Biglino is original, several other authors have theorized the alien presence in the sacred texts. Among these Erich von Däniken, Zecharia Sitchin, Walter Raymond Drake, Mario Pincherle, Peter Kolosimo, Father Barry Downing, Father Enrique Lopez Guerrero, Corrado Malanga, and Biagio Russo. Erich von Däniken is one of the main supporters of the ancient astronaut hypothesis, he translated mainly from the greek and Latin but not from the Hebrew, while Zecharia Sitchin translated from Sumerian sources.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mauro_Biglino

Alien astronauts en de namen Erich von Daniken en Zecharia Sitchin. Jammer dan, maar deze ‘letterlijke vertaling’ is een dwaalspoor! Bedenk ook dat hij gewerkt heeft als vertaler voor het Vaticaan!

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken. Nu, 4 jaar later, merk ik dat ik veel meer open sta voor dergelijke theorien dan destijds. Wat het voor mij nu meer geloofwaardig maakt dan toen is het feit dat het kannibalisme en bloed drinken vormen van perversie zijn die ik niet meer kan toeschrijven aan afwijkend menselijk gedrag. En als dit niet menselijk is, wat is het dan wel?

Jaren geleden hadden we het hier ook regelmatig over de vraag of de destructieve radioactiviteit, chemtrails en andere vormen van wereldwijde vervuiling van onze leefomgeving niet ook hen treft. Ik schreef toen ook al: tenzij dit juist bevorderlijk is voor hen. Dit is ook wat uit de laatste decodes van SerialBrain2 komt, te zien in de twee meest recente video's van And We Know. Dit bevestigt wel wat ik al jaren denk.

Weet je, Dorothe, we beschikken nu over meer informatie dan destijds. Destijds dachten we alleen met pedofilie te maken te hebben, nu weten we dat er pedovoren zijn. Op welk punt kun je dit nog toeschrijven aan menselijk gedrag? Maar we beschikken nog steeds niet over alle puzzelstukjes. Of misschien wel, maar zien we het gewoon nog niet in zijn totaliteit. Zoals Q schrijft: you have more than you know. Laat ik het hierbij houden: het heeft mijn interesse en ik blijf het volgen.

Mike

De Deep State probeert opnieuw een conflict uit te lokken in de Straat van Hormuz:

https://tpo.nl/2019/07/19/iran-britse-olietanker-straat-van-hormuz/

https://tpo.nl/2019/07/20/nog-geen-contact-tussen-door-iran-in-beslag-genomen-brits-schip-en-rederij/

https://tpo.nl/2019/07/20/volgens-rederij-stena-bulk-hield-de-tanker-zich-aan-alle-regels/

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/07/iran-slaat-terug-britse-tanker-aan-de-ketting-na-ongeluk-met-vissersboot/

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/07/britten-doen-huiliehuilie-bij-vn-veiligheidsraad-om-in-beslag-genomen-olietanker-door-iran/

Mike

Dank je.

Ik zie dan wel wat er hier op het forum over bericht wordt en misschien ga ik dan ook wel om.
Het maakt het heel moeilijk voor mij en ik voel dat ik daar onzeker over ben. Ik kan de puzzelstukjes niet meer aan elkaar knopen op dit moment. Ik dacht dat ik al heel ver was en met Bruce Lipton ging opnieuw een geweldige wereld voor mij open. Op die manier kon ik geloven in een spirituele oorlog en dat wij de mogelijkheid hebben, indien we kennis opdoen, deze oorlog te winnen.

Misschien moet ik terugdenken aan de fase waar ik open stond voor David Icke. Ik vond hem geweldig, en die info van toen nog steeds. Die man heeft een mega kennis. Ook hij sprak over een ontwaken en spiritualiteit. Onze LIEFDE (dus het goddelijke in ons) zou moeten vechten tegen het kwade, de zgn. reptielenmensen. Ik kon met deze mensen niets beginnen en voor mij waren het gewoon de kwaden aan de bovenste rang van de piramide, maar wel mensen. Het zou kunnen dat er toch meer in zit dan ik toen dacht en dat het boze inderdaad niet menselijk is. Degene die tussen ons en de bovenste laag inzitten zouden dan een mix zijn, en id.. een veranderd DNA (wat ik me er nog van herinner).
Maar wij waren wel gewoon echte mensen, helaas levend in een bubbel/een matrix, dus gevormd door een verkeerde waarheid, allemaal de blauwe pil als het ware. Daar moeten we dus uit en de rode pil slikken.
Nu met Biglino verandert het verhaal weer in de richting dat ook wij geen echte mensen zijn. Dus niet goddelijk. Dit maakt het meer moeilijk, omdat ik me dan afvraag hoe we in godsnaam een spirituele oorlog kunnen winnen als onze baswiskennis niet het goddelijke is, niet de godsvonk is, hoe weten we dan waar we voor moeten vechten, waar we naar toe moeten, of anders gezegd wat de rode pil inhoudt?

Vragen waar ik me worstel. Ik ga nog niet aan die theorie, ik geloof nog in een pure godsvonk.

Dorothé

Ik merk dat dit een beetje een 'black pill' is voor jou. Bedenk dat als er ooit met ons geknutseld is dat ze nooit het goddelijke volledig uit ons hebben kunnen wegwerken. Dat is nl. de levenskracht. Hun zwakheid is dat ze zelf niets kunnen creeren, ze kunnen alleen maar de goddelijke levenskracht bespotten, vervormen, verzieken en kapot maken. Voor hen is het breken en fragmenteren van de geesten van jonge kinderen een spirituele 'wedergeboorte'. These people are sick, these people are evil.

Inmiddels is mij ook duidelijk geworden dat de transgender het summum is van hun menselijke 'creatie', omdat dit de dualiteit opheft van het mannelijke en vrouwelijke. Als er genoeg transgenders rondlopen op de aarde zal het energieveld zo krachtig worden dat Satan zich openlijk kan vertonen aan de mensheid en zich opwerpen als onze leider. Maar studies laten zien dat er niet alleen een hoog zelfmoordpercentage is onder mensen met genderdysforie, maar vooral ook dat dit percentage niet daalt als ze eenmaal zijn omgebouwd en zogenaamd 'gelukkig' zijn. Dit zegt mij dat deze menselijke levensvorm niet levensvatbaar is, anders hadden ze ons allang naar dit evenbeeld 'gekweekt'.

Ik moet ook denken aan David Wolfe, die ooit schreef dat een levensvorm (hij had het over planten) tot aan 17% gemanipuleerd kan worden qua DNA, daarna keert die levensvorm terug naar de oorspronkelijke blauwdruk. Interessant ook, dat getal 17. Q schrijft: God wins. We bezitten dus wel degelijk de godsvonk en de eindstrijd waarin we nu verwikkeld zijn is letterlijk een strijd van goed tegen kwaad. Het enige waarvoor je volgens mij open zou moeten staan is de vraag of de vijand eigenlijk wel menselijk is. Wij zijn dat in ieder geval wel en we zijn machtiger en krachtiger dan we denken!

Mike

Goed. Hier kan ik al weer meer mee. Ja, je ziet het goed, ik heb het er heel moeilijk mee. Is dit de black pil???
Maar wie heeft dan deze andere vorm van slechte wezens gecreëerd? Denk je dan toch dat er echt een Satan bestaat? Is dit niet alleen metafysisch? Of het slechte in ieder mens? Satan, de aarde, het materialistische, het vrouwelijke, het was toch alleen op metafysisch niveau had ik begrepen.
Er bestond geen echte Satan, geen Lucifer, geen Jezus....

Sorry, moeten we hier verder over gaan in het lievelingsdraadje van mij spiritueel nihilisme?

Dorothé

We kunnen daar verder gaan, of hier, maakt niet uit. Er is zoveel wat we nog niet weten, dus ik heb ook niet alle antwoorden. Belangrijk om te onthouden is dat God bestaat, want je hoeft alleen maar naar de wonderlijke creatie in al haar pracht en diversiteit te kijken om te weten dat dit geen toeval kan zijn, op basis van een 'Big Bang'. Het kwaad bestaat ook, omdat het onderdeel uitmaakt van diezelfde dualiteit die verantwoordelijk is voor het bestaan van het goede.

Maar is het kwaad waar we hier mee te maken hebben wel menselijk? En zo niet, wie zijn ze en waar komen ze vandaan? We zien ze terug in alle beeltenissen van alle oude culturen over de hele wereld. Hoogstaande beschavingen in bijv. Afrika, het Midden-Oosten of Zuid-Amerika maakten een plotseling verval door, waarbij pedofilie, sodomie, mensenoffers en slavernij ineens aan de orde van de dag waren. Uiteindelijk stierven deze culturen in een vrij rap tempo uit, dus je ziet dat het allemaal niet levensvatbaar is.

Al zeker 6000 jaar flikken ze telkens weer hetzelfde kunstje, waarbij ze middels misleiding en bedrog onze evolutionare klok succesvol hebben weten terug te zetten. Het mooie van deze tijd is dat deze doodscultus nu eindelijk wordt opgeruimd, zodat we als mensheid verder kunnen. 2019 is het jaar van The Great Awakening en er liggen nog mooie jaren (en eeuwen!) in het verschiet, WWG1WGA!

Mike

Ik zeg al jaren dat ik 124 wil worden, dus dan kan ik er nog lang van genieten.

Maar even terug... dan moet er dus een bijna net zo machtige creatie/intelligentie zijn naast GOD. Ik weet dat het aardse een dualiteit inhoudt, dus goed en slecht, maar dat heft zich op als men het aardse verlaat. GOD is alles, de kracht van het universum, dus ook andere planeten en daaruit volgt dan ook andere levensvormen, noem het aliens. Daar heb ik op zich nog niets op tegen. Dat kunnen ook goede wezens zijn die net als ons moeten groeien in hun bewustzijn.
Je zou bijna denken dat het als een sprookje is waar steeds het goede en het kwade heerst.
Ik was gisteren in de film The Lion King (ja ik als volwassen vrouw) en ook daar was het goede heersend over het licht en het kwade heersend over het donker.

Dorothé

Hier noemt Trump 'human trafficking' (mensenhandel) een 'ancient crime' die vele eeuwen teruggaat:

?t=3057

Hij beschikt over kennis die hij stukje bij beetje loslaat op de massa om deze te redpillen. De black pill moet nog volgen: pedovoren die parasiteren op onze levensenergie en -kracht.

dan moet er dus een bijna net zo machtige creatie/intelligentie zijn naast GOD.

Welnee, ze komen nog niet eens in de buurt van het goddelijke. Het is allemaal misleiding en bedrog. Vertaal het naar mannelijke kracht tegenover vrouwelijke kracht. Mannen zijn slimmer, spiritueler en sterker. Mannen zijn bouwers, maar als ze hun kracht verkeerd aanwenden kunnen ze ook vernietigers zijn. Vrouwen horen verzorgers en partners te zijn, maar hun uiterlijke schoonheid kunnen ze ook negatief aanwenden middels verleiding en misleiding. Als wij mannen echter eenmaal de 'red pill' hebben geslikt over vrouwen blijken ze helemaal geen complexe, mysterieuze wezens te zijn, maar eendimensionale wezens die maar over 1 enkele truc beschikken. Zolang mannen zich niet laten manipuleren middels emotie en hun ratio behouden hebben valse vrouwen geen enkele vat op mannen. Ze komen dan nog niet eens in de buurt van mannen en dit is ook waarom het QAnon-team nooit uit vrouwen kan bestaan. De Eeuw van de Feeks is voorbij, er vindt nu een mannelijke correctie plaats.

Mike

Dit illustreert op treffende wijze wat ik twee posts hierboven schrijf over deze 6000 jaar oude doodscultus:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan