Gisteren plaatste ik 3 superinformatieve video's van XtremeRealityCheck. Uit de eerste video heb ik het volgende fragment klaargezet, tot aan 49:40:
?t=2426
Hierin praat ze over de crypto-joden en de waarschuwingen hiertegen in Openbaringen. Tegelijkertijd waarschuwt ze ervoor om uitsluitend de 'joden' de schuld te geven, het gaat om een Cabal dat zich voordoet als willekeurig welke groep, wat hen ook maar uitkomt om zichzelf vrij te kunnen pleiten.
Uit de tweede video heb ik twee fragmenten eruit gelicht. Hier het eerste, tot aan 18:20:
?t=986
Dit gaat over Senator Joseph McCarthy, die in de geschiedenisboeken is weggezet als degene die een 'heksenjacht' ontketende en overal communisten zag. Met de kennis van nu bleek hij gewoon al die tijd gelijk te hebben gehad!
Het tweede fragment is eveneens een interessante geschiedenisles, tot aan 22:25:
?t=1124
Ik heb het hier ook al jaren geleden (30 januari 2012!) over gehad:
Neem het DNA van soorten, zoals het menselijk DNA. Volgens de darwinistische evolutietheorie zoals ons deze op school wordt geleerd, stammen we af van de apen. Er is echter opnieuw één probleem met deze theorie: er is geen tussenvorm gevonden, een aapmens. De mummie die ‘Lucy’ werd genoemd bleek nep te zijn, een samenraapsel van botten die op diverse plekken zijn gevonden, inclusief niet-menselijke botten. Dit geeft aan hoe ver wetenschappers bereid zijn te gaan om toch maar vooral bestaande aannames bevestigd te zien.
De geschiedenis is compleet vervalst, mensen, we zullen de wereldgeschiedenis uiteindelijk volledig moeten herzien!
Mike