QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
We mogen ook niet meer de waarheid lezen. De link in dit draadje werkt niet meer.

?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1158178762288238592&ref_url=https%3A%2F%2Fthecount.com%2F2019%2F08%2F04%2Fconnor-betts-obitiatry-false-flag-conspiracy-theory%2F

Sainted Anon brengt het eerste stilstaande beeld van de beruchte 'Frazzle Drip' video naar buiten:

?s=19

De suggestie dat de kortstondige bewegende beelden die Sainted Anon bijna een jaar geleden naar buiten bracht nep zouden zijn blijft niet overeind. Luister naar wat Sainted Anon in bovenstaande video hierover zegt.

Is dit de werkelijke reden waarom 8chan uit de lucht is? Voat hebben ze neergehaald omdat anons 'over the target' waren m.b.t. het Vaticaan!

Justinformed Talk gaat hier eveneens op in:

Mike

Q anon en 8 chan gaat mainstream via NU.nl

Maandag maakte internetbedrijf Cloudflare bekend zijn diensten, waarmee websites beschermd kunnen worden tegen digitale aanvallen, niet langer aan 8chan te leveren. Vermoedelijk plaatste de dader van de schietpartij in El Paso van afgelopen zaterdag een manifest op de website voordat hij 22 mensen doodde.

Noot: Met het schrijven over 8 chan zouden wellicht mensen die ergens ooit eens iets gehoord -- zouden kunnen hebben -- wellicht -- mogelijk -- toch zichzelf eens achter de oren kunnen gaan krabben en zich afvragen of die Q anon beweging toch iets van waarheid bevat nu ze daarover lezen in de 'betrouwbare' NL media

Ik vind die foto van de zgn Frazzledrip video niet overtuigend. Er staat niks op, alleen heleboel zwart gemaakte dingen. Daarmee zeg ik niet dat het niet waar is maar uitsluitend op die ene foto afgaan kan mij niet overtuigen.

En er zijn meer mensen die er zo over denken.

Ik vind Julian's Rum prima onderzoek doen, begrijp me niet verkeerd. Hij heeft echter een soortgelijke houding als Clandestine, v/h Sneaky Rod:

Clandestine moet ook niets hebben van de JFK Jr. crowd en heeft weinig geduld of tolerantie voor dit soort lui, net als Julian's Rum. Dat is hun goed recht en het neemt niets weg van de soms briljante analyses waarmee ze voor de dag komen. Het geeft echter wel aan dat ze hier en daar nog wat kortzichtig kunnen zijn. Hetzelfde zie ik terug bij Joost Niemoller, Wierd Duk en andere meer 'mainstream' alternatieve onderzoekers op rechts.

Enkele jaren geleden waren wij zelf ook niet klaar voor satanische pedonetwerken, die vele duizenden jaren oud zijn en mogelijk afkomstig zijn van een niet-menselijke bloedlijn. Ikzelf heb me inmiddels op de lijn gesteld dat ik open sta voor vrijwel alles. Truth is stranger than fiction!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan