De naam Epstein maakt dat nu iedereen een ‘conspiracy theorist’ is geworden !!
Is Jeffrey Epstein vermoord of op een geheime locatie in veiligheid gebracht als kroongetuige tegen de DEEP STATE ?
Gisterenmiddag toen ik het nieuws vernam van de zogenaamde ‘zelfmoord’ van de absolute nummer #1 één gevangene ter wereld Jeffrey Epstein stond ik gelijk in de hoogste alert status, een pagina werd er aangemaakt en met minimale informatie een RSS feed alert de wereld ingestuurd. De pagina zou de drie daaropvolgende uren gaan groeien tot het tijdstip van de sociale verplichtingen om 20.00 uur die avond
Vanochtend keek ik naar de (magere) bezoekers aantallen en zag dat de pagina zeker aandacht had gekregen maar ook niet uit zijn voegen barste. Natuurlijk waren er vele website die al snel hun inzichten hadden gedeeld, chapeau, want het nieuws gaat veel meer impact hebben dan menigeen kan van de lezers kan bevroeden. De eerste twee video’s die ik vanochtend ben gaan bekijken waren die van Sean van SGT report en Xtreme Reality Check om mijn mening verder te vormen. Sean sloeg de spijker op zijn kop met deze uitspraak:
10 Augustes 2019 … de dag dat vrijwel IEDEREEN een SAMENZWERING DENKER is geworden in de gehele wereld !!
https://gedachtenvoer.nl/2019/08/11/de-naam-epstein-maakt-dat-nu-iedereen-een-conspiracy-theorist-is-geworden/