QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
En dan gewoon ff een stukje in het Nederlands:

Het hele verhaal rond een mogelijke afzetting is tot dusver vooral een hysterisch mediaverhaal waarin de DNC wordt meegezogen, ook al is het een draaikolk van eigen makelij.

http://verenoflood.nu/impeachment-trump-oekraine-biden-en-onze-staatsomroep/

Interessant Twitter-draadje over de ONE Foundation, bekend van niet alleen Greta Thunberg maar ook Bono:

?s=19

Mike

Enig idee van: “WWG1WGA” ?

EEN TIJD ALS GEEN ANDERE IN DE GESCHIEDENIS

Q Anon cap
Na al mijn integriteit, intellect en inzicht te hebben toegepast bij het onderzoeken van de kwestie, ben ik van mening dat we nu getuige zijn van een van de grootste communicatie-evenementen in de geschiedenis. Inderdaad, het is ongetwijfeld de grootste. Dus wat is deze gebeurtenis en waarom verdient het deze buitengewone beschrijving? De antwoorden zijn te vinden in hoe de (westerse) massamedia gevangen zitten door de meest prachtig geconstrueerde dubbele binding.

Als ik het goed heb (en velen delen mijn mening), dan betekent dit de dreigende ineenstorting van vertrouwen in alle massamediadiensten en sociale mediaplatforms. Dat komt omdat ze betrokken zijn bij systemische, wijdverbreide en langdurige georganiseerde misdaad – die ook een groot deel van ons politieke en financiële systeem omvat. Als dit ondubbelzinnig wordt aangetoond, zal het publiek zich vol walging verenigen in het verraderlijke verraad van de media over haar journalistieke plichten.

Aan de andere kant, als ik / wij ongelijk hebben, overtreft de kracht van sociale media en propaganda om bellen van krankzinnigheid te creëren en op te blazen – intelligente mensen van goede wil opsluiten – veel meer dan we ons konden voorstellen. Het informatietijdperk zal worden verduisterd door de samenleving te hebben verdeeld en een consensus realiteit te vernietigen.

Dat is ook een heel verhaal! Want onze cultuur zal onvermijdelijk verder verstuiven, als onze banden van gedeelde waarden en wederzijds begrip uiteenvallen. Dat kunnen ook de constitutionele grenzen – en de daaruit voortvloeiende rechtsstaat – die helpen de vrede te bewaren.

DE INZET KAN NIET HOGER ZIJN

Ik heb eerder geschreven over het #QAnon-fenomeen. Mijn bewering is dat Q een militair geheime team is in de Trump-regering (zelf onderdeel van een wereldwijde positieve “Alliantie”). Ze openen een back-channel voor het publiek, omzeilen de gecompromitteerde massamedia, om de “anons” en “autists” te bereiken die rondhangen op 8chan. Er zijn goede operationele redenen om voor dit exotische sociale mediaplatform te kiezen.

Een hoofddoel van de #QAnon-operatie is het faciliteren van een publiek “Great Awakening”. Een van Q’s eerste berichten stelt dat “Dit zal worden beschouwd als de grootste ‘inside’ ‘goedgekeurde’ dump in de Amerikaanse geschiedenis.” Q levert een “soft” disclosure ‘van het eindspel van een’ schaduwoorlog ‘die al jaren stil om ons heen woedt. De ‘drops’ onthullen de huidige en vroegere misdaden en grootschalige samenzweringen van een transnationale negatieve ‘Deep State Cabal’.

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/26/enig-idee-van-wwg1wga/

Laten we het hopen Bastiaan! Ik begreep van X22 report dat de zgn. whistleblower waarschijnlijk vanuit de patriots is ontsproten. Als dat echt zo is dan is dat wederom een geniale zet van de White Hats.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan