Ik vind dat jullie het super doen gedurende mijn afwezigheid! Dankzij jullie kan ik het nieuws bijhouden deze week. En er gebeurt een hoop! Zelf zit ik op een strikt internetdieet, omdat ik in the middle of nowhere ben zonder wifi en met afwisselend geen of zeer zwakke mobiele ontvangst.
De boerenprotesten in NL en de positieve effecten daarvan op lokaal en regionaal niveau beloven veel voor de landelijke demo van morgen. Hier in het zuidwesten van Engeland is het een en al boerengebied en het zou een regelrechte ramp zijn als Agenda 2030 hier zou worden uitgerold. Maar goed dat ze er eind deze maand uit stappen. Zo goed als iedereen heeft hier ook voor Brexit gestemd en je ziet hier ook Engelse vlaggen voor pubs hangen en in pubs openlijke pro-Brexit spreuken. Het laat zien dat de populistische revolutie de stem is van de 'vergeten' plattelandsbevolking, die te lang door de hooghartige grootstedelijke linkse elite is gedwarsboomd. Je ziet dat ook in het Amerikaanse midwesten en nu godzijdank ook in NL.
Vergeten jullie ook niet de updates van Thomas van TRUreporting? De filmpjes kan ik allemaal niet bekijken en beluisteren, maar jullie natuurlijk wel.
Mike