QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Zoals Mike ook al een keer heeft aangegeven, denk ik ook dat Trump en Putin al een hele tijd de handen ineen hebben geslagen.

Tim

Het gerucht verspreiden dat U.S troepen zou weghalen uit Syrië was dus blijkbaar een strategische zet om de Deep State tot een FF aanval (gifgas) uit te lokken? Even checken of ik het een beetje begrepen heb hoor.
Maar als Trump weet dat het om een FF gaat, dan snap ik nog even niet waarom hij het heeft over Animal Assad…..

Het fijne ervan weet ik natuurlijk ook niet, maar je kan altijd de commentaren van de anons lezen om een breder beeld te krijgen:

https://8ch.net/qresearch/res/950756.html#q951358

Tim

Heb al flink wat opgeslagen ;-)
Blijkbaar ben ik niet de enige die wat in verwarring is. Een reactie van een anon:
>>947065

Q, the chem attack is clearly a FF by traitor clowns designed to keep and increase our military presence in ME, make Russia look bad, and "hopefully" start WW3. Why does POTUS play along with the clowns and blame Assad, Russia, and Iran? Doesn't Russia know that Iran is run by clowns? Or is Iran a joint clown / Russia op? Or is Putin fighting his own deep state clown op in Iran? Is Iran a joint US/Russia deep state clown op? Is there just one deep state? Is the one deep state just satan's kingdom on earth, simply put, that's been developing for thousands of years, organizing for hundreds, beginning to finally control geopolitics for the past few decades, deeply disappointed that they didn't finally take full control of the world in a Hillary victory, and now working on a Plan B? Why don't Trump, Putin, and Xi simply expose the whole plain truth to the world in explicit detail?

Tijd voor mij om me ermee te bemoeien. Voor nu moet Trump even het westerse 'blame game' meespelen. Vandaar ook de 'solidariteit' met Engeland in de zaak Skripal en nu weer deze openlijke veroordeling van Assad. Bewijs niet nodig, maar Trump en zijn team weten beter. Wat er aan de voorkant gebeurt is theater, het werkelijke spel bevindt zich aan de achterkant. Of China definitief aan boord is weet ik niet, maar volgens mij Rusland wel degelijk. 'The art of war' houdt o,a. in dat je NOOIT meteen al je kaarten blootgeeft. Trust the plan!

Mike

They are trying to start a war.
Deflection.

http://nieuws.tpo.nl/2018/04/08/brand-in-trump-tower-new-york/

Mike

In bovenstaande video doet James Munder eigenlijk hetzelfde als mij en vele anderen. Een beetje het 8han board afstruinen en soms wat commentaar geven. Zo kan jij ook makkelijk een video maken, Mike.

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan