QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Supergaaf Twitter-draadje van 4DHead van vorig jaar dat ik heb gemist. Gaat over de griezelige gelijkenis tussen Trump en Koning Cyrus in de bijbel:

Mike

Supergaaf draadje van Incarnated ET, nu InKUNanated ET:

https://threadreaderapp.com/thread/1189348182632914945.html

Mike

Wat mij opvalt bij al deze media dat ze soms hele goede bijdragen hebben en dan weer hele grote shit. Zo weer eens voor Trump en dan weer ertegen.
Rare berichtgeving.

Dorothé

Het is allemaal goed te verklaren door het door Henk geintroduceerde model van oude realiteit - nieuwe realiteit. Zij die nog steeds vastzitten in de oude realiteit worden nu door de feiten gedwongen om in te zien dat de nieuwe realiteit hun denkbeelden allang heeft achterhaald. Ze zijn nu bezig met een inhaalrace, want ze lopen 3 jaar achter en al die tijd maakte hun ego hen wijs dat ze de wijsheid in pacht hadden!

Mike

Supergaaf Twitter-draadje van 4DHead van vorig jaar dat ik heb gemist. Gaat over de griezelige gelijkenis tussen Trump en Koning Cyrus in de bijbel:

Bijzonder mooi draadje Mike! Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig even bid voor een goeie afloop, wie had dat ooit gedacht? ?

Zag op de twitterpagina van Irma Schiffers dat zij nu (eindelijk) ook op de Q trein is gestapt!

Oude realiteit wordt nieuwe realiteit!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan