QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Epstein, de Mafia Media, en hun Zwijgzame Samenzwering

De massamedia zijn medeplichtig aan het verdoezelen van verkrachting, marteling en moord op kinderen door de machtigen – en andere misdaden. Hun dagen zijn geteld.

In augustus heeft Jeffrey Epstein zelfmoord gepleegd. We weten niet zeker of hij zelfs dood is, omdat hij nog steeds in getuigenbescherming zou kunnen zijn, en zijn “dood” een list is met een vervangend lichaam. Maar het “officiële verhaal” dat we kregen over zijn zelfmoord is transparant absurd. Zelfs de medisch onderzoeker is het ermee eens: “Ophangen veroorzaakt deze gebroken botten niet, moord wel.”

Dus hier hebben we een luguber verhaal over chantage centra, kinderseks, malafide inlichtingendiensten, buitenlandse regeringen, corrupte leiders (politiek, media, academisch, zakelijk), presidenten, royalty’s en meer. Plus een moordmysterie – waardoor het officiële verhaal komisch belachelijk lijkt – om alle eerdere wie-heeft-het-gedaan-verhalen te overtreffen!

Toch zijn de mainstream media heel, heel erg stil geweest over wat het misdaadverhaal van de eeuw zou moeten zijn. Ondertussen hebben burgerjournalisten en een leger van digitale soldaten het verhaal levend gehouden, met memes met Epstein-thema en de hashtag #EpsteinCoverup. Er is duidelijk iets niet goed in de wereld.

Nu hebben we een duidelijker beeld van waarom er die collectieve media omertà is. Project Veritas heeft openhartige video’s uitgebracht van een ABC TV-presentator die per ongeluk de bonen morste over hoe het Epstein Island-schandaal werd verzwegen. We hebben nu hard bewijs dat de bedrijfsmedia wetshandhaving niet waarschuwen voor kindermishandeling – en dus de wet overtreden – terwijl ontelbare kinderen een vreselijk lot van verkrachting ondergaan (en erger).

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/07/epstein-de-mafia-media-en-hun-zwijgzame-samenzwering/

@bastiaan, als je tweets post vanaf je mobiel, gebruik dan niet de URL in de adresbalk, maar klik op het dropdown-menu rechts boven en kies 'tweet URL kopieren'. De tweet wordt dan ge-embed in je posts hier.

Mike

euhm.. ik post niks vanaf mn mobiel... maar de link die ik had was inderdaad naar een mobile twitter. meestal heb ik daar wel erg in dacht ik.

Neon Revolt :

https://www.neonrevolt.com/2019/11/06/breaking-exclusive-the-criminal-indictment-against-fredrick-brennan-hw_beat_that-qanon-8kun-greatawakening-neonrevolt/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan