QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
ik denk niet dat het veel wordt met dat impeachment onderzoek :
https://www.thegatewaypundit.com/2019/11/huge-dem-rep-says-he-will-vote-no-on-impeachment-reveals-other-dem-lawmakers-quietly-privately-concerned-about-schiff-show-trials-video/

De video over Project Looking Glass heb ik nog niet bekeken.
Komt het erop neer dat dat iets is om in de toekomst te kijken?

Het is een computerprogramma op basis van een heel slim algoritme dat op basis van diverse variabelen kan berekenen waar je in de toekomst op uitkomt. Hiermee is rekening gehouden met verregaande kennis over hoe tijd en materie werkelijk in elkaar zit. Sinds 21 december 2012 wijzen alle variabelen dezelfde kant op, omdat er een contractie van de tijd heeft plaatsgevonden. Alle tekenen wijzen er op dat het goede het kwade overwint en dat de powers-that-be hier niets meer aan kunnen veranderen. Het enige wat ze nog kunnen doen is chaos creeren, liefst op wereldwijde schaal, zoals bijv. WO3. Daarin is hen echter ook de pas afgesneden. Game over, zij zijn oud nieuws geworden en wij kunnen letterlijk doorevalueren en ascenderen. Zij die echter in de oude realiteit blijven hangen zullen hierin niet of uiterst moeizaam mee kunnen komen, de klap zal voor hen zeer groot worden en potentieel schadelijk voor hun geestelijke en/of lichamelijke gezondheid. Ik verwacht ook nog wel de nodige zelfmoorden door hen die de nieuwe werkelijkheid niet aan kunnen en hun mens- en wereldbeeld in duigen zien vallen.

Mike

Interview in 2 delen van SGT Report met Justen Faull, waarin hij uitegt dat 'buitenaardsen' helemaal niet buitenaards zijn maar interdimensionalen:

Krijgt David Icke hier ook gelijk in. Hij had het heel lang geleden ook al over adrenochroom.

Mike

Als het aan Nancy ligt hebben de kiezers het niet meer voor het zeggen.

https://www.washingtonexaminer.com/news/congress/nancy-pelosi-dangerous-to-let-election-determine-trumps-fate?_amp=true&__twitter_impression=true

N.a.v. de filmpjes over Project Looking Glass:

We zijn op 21 december 2012 'door het putje' gegaan en er beter uitgekomen. Toen alle hype gaande was voorafgaand aan 2012 stond ik er neutraal in, ik had een houding van 'we zien het allemaal wel'. Je kunt dus niet zeggen dat ik op welke manier dan ook bevooroordeeld was. Ik heb hier op dit forum wel eens geschreven dat ik de bewustzijnsverschuiving van 21-12-'12 wel degelijk heb gevoeld, net zoals ik alle andere verschuivingen sindsdien ook heb ervaren.

Als wij dat kunnen, dan kunnen [THEY] dat ook en het moet voor hen niet prettig voelen om te weten dat het spel eigenlijk al uitgespeeld is en dat ze hebben verloren! Nancy Pelosi, D666, Rutte, Macron, Merkel en al die andere losers kunnen proberen wat ze willen om er nog zoveel mogelijk tirannie doorheen proberen te duwen, het zal alleen maar meer weerstand opleveren. Slaves no more!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan