QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum

En uiteraard zijn het weer VROUWEN die de handlangers van Satan zijn.

Gisteren hoorde ik een perfecte verklaring voor waarom vrouwen geen moraal hebben:

Mannen zijn half vrouw (XY-chromosoom) en vrouwen volledig vrouw (XX-chromosoom). Moraliteit bestaat uitsluitend in het Y-chromosoom. Vrouwen worden dus geboren zonder moraal! Als mannen een gebrekkige moraal hebben, komt dit door het X-chromosoom!

Mike

En wat een luguber draadje in je vorige post #265158.

Ik was trouwens ook in Utrecht bij Jannet Ossebaard's Q meeting.
Leuk om een keer mee te maken en het had een beetje een Amerikaans sausje. Aan haar enthousiasme lag het dus niet.

laat je niet door deze haaibaai inpakken. Ik heb in die whatsapp-groep gezeten, maar ben er uitgeknikkerd omdat ik begon over feminisering van de samenleving. Janet beschouwt zichzelf als 'feminist' en als rechtgeaarde kenau accepteert ze geen enkele kritiek!

Mike

SGT Report over zeer zieke, gestoorde cartoons op YouTube die zonder enige leeftijdsrestrictie te zien zijn:

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2019/12/boom-president-trump-threatens-to-go-to-supreme-court-to-stop-unconstitutional-democrat-impeachment-proceedings/

CBS News Heeft de domino met 17 stippen keurig verwijderd uit de video van Melania door het filmpje te croppen.

Kijk hier het orgineel -
en de versie van CBS -

op 0:30 zie je het verschil.

Ik heb onderstaand Twitter-draadje reeds enkele dagen geleden hier geplaatst, maar wil het hierbij nogmaals onder de aandacht brenhen:

?s=19

Mede dankzij IPOT de volgende inzichten:

De London Bridge attack was een hoax:

?s=19

?s=19

Die Poolse kok had een slagtand van een narwal waarmee hij de dader op afstand hield. De Queen Mother (moeder van huidige Britse koningin) had ook een narwal-slagtand en het codewoord bij haar overlijden was: London Bridge. Deze week nog een koninklijke begrafenis ter afleiding van het Prince Andrew-schandaal, de Britse verkiezingen van volgende week donderdag en het verschijnen van het IG report a.s. maandag?

Mike

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7748219/Prince-Andrew-races-Ghislaine-Maxwell-Jeffrey-Epstein-never-seen-photos.html

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan