Ondergedompeld zijn in een onbegrijpelijke -informatie- oorlog, …
We zijn momenteel ondergedompeld in een onconventionele oorlog. Iedereen die ik ken, voelt het intense sociale en politieke conflict, anders dan we ooit eerder in ons leven hebben meegemaakt. Tegenstrijdige verhalen verdelen families, vrienden en collega’s. De oorlog heeft nog geen geaccepteerde naam, maar het kan worden gezien als een voortzetting en hoogtepunt van vele ‘hete’ en ‘koude’ oorlogen in de afgelopen eeuw en meer.
Deze oorlog pakt een wereldwijde structurele elite (ook bekend als de Deep State of The Establishment) tegen een populaire opstand in meerdere landen, met name de VS. Een zichzelf in stand houdende psychopathische cultuur heeft heimelijk de bevolking geregeerd via criminele controle van banken, media, overheid, academische wereld, industrie, religie en het leger. Het gaat om maffia-achtige gezinnen, geheime genootschappen en uitgebreide ophoping van informatie.
We worden geleidelijk blootgesteld aan enkele mechanismen van dit duistere machtssysteem: chantagecentra zoals Epstein Island, pay-for-play-netwerken zoals met de Clintons en Bidens, seksuele slavernij met groepen zoals NXIVM, en (als je goed oplet ) zelfs babyboerderijen.
Voeg mensenhandel, geïmporteerde milities en veel zeer krachtige pedofielen toe. Het zijn kolkende en verraderlijke dingen, en erger nog.
De krachtigste van deze corrupte sociale controlesystemen zijn de bedrijfsmedia. Q is de “tegengif” militaire operatie, ontworpen om hun verhalende macht permanent te breken. Ik heb dit Q-fenomeen eerder op het hoogste niveau beschreven met mijn essay WWG1WGA – The Greatest Communication Event in History, dat de catch-22 introduceert die Q bouwt voor de #FakeNews.
https://gedachtenvoer.nl/2019/12/09/ondergedompeld-zijn-in-een-onbegrijpelijke-informatie-oorlog/