Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie dat de posters over Q toenemen en is het misschien een idee dat er af en toe een kleine samenvatting kan worden gegeven voor de iets minder ingewijden zoals ik.
Alle Engelstalige berichten over insiders binnen de Deep State en rond President Trump vind ik soms moeilijk te volgen hoewel het me wel zeer interesseert.
Er is een Qeurope server met ook NLers. Er zijn daar kanalen met een Q introductie, decoderingen en referentie materiaal. Je kunt er ook chatten en voice chatten.
Je kan discord in de browser doen maar het beste is om de Windows of Mac applicatie te downloaden en installeren.
discordapp.com/
Het is een applicatie waar je discord servers mee kunt bezoeken.
Per server heb je text kanalen (forum) en ook spraak kanalen.
Na het installeren van discord kun je de qeurope server in discord toevoegen met:
https://discord.gg/5dJNzsr
Ik kan niet wachten om met meer NLers Q te bekijken en de storm te verspreiden.
johnny, ik ga op zeer korte termijn Nederlandstalige Q-filmpjes maken. Aangezien er op YT volop gecensureerd wordt, zit ik te denken aan Real Video (platform van Mike Adams) en/of Bitchute. Heel even geduld nog.