QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Een ieder een gezond, gelukkig en bewust 2020 gewenst en dat dit het jaar mag worden van de grote onthullingen en het algeheel ontwaken.

<br />do bettas bite<br />

Tim

Het lijkt er op dat mijn reactie in de spambox is terecht gekomen.

Nadat het afgelopen jaar al zo goed als al mijn informatiebronnen zijn gecensureerd/geblokkeerd en ook afbeeldingen plaatsen met freeimagehosting niet meer gaat alsmede al enkele reacties zijn verdwenen en ondanks dat de strijd steeds feller aan het worden is, geef ik nog steeds niet op.

Dus een ieder een gelukkig, gezond en bewust 2020 gewenst en dat dit het jaar mag worden van de onthullingen en een algeheel ontwaken, want het zal onderhand tijd worden dat we bevrijdt gaan worden van de negatieve entiteiten die de mensheid al geruime tijd in gijzeling houden.

Tim

Het lijkt er op dat mijn reactie in de spambox is terecht gekomen.

Ik heb gecheckt, maar zie de desbetreffende post nergens tetug. Hij is verdwenen in Cyberspace.

Nadat het afgelopen jaar al zo goed als al mijn informatiebronnen zijn gecensureerd/geblokkeerd en ook afbeeldingen plaatsen met freeimagehosting niet meer gaat alsmede al enkele reacties zijn verdwenen en ondanks dat de strijd steeds feller aan het worden is, geef ik nog steeds niet op.

Ik gebruik tegenwoordig weer postimages.org voor plaatjes en dat goed. Gebruik de 'hotlink for websites'.

Mike

Over het 'vaasje' van Trump:

Betekent dit dat Rutte aan het communiceren was met zijn puppet masters en niet met het Nederlandse volk? Als het vaasje staat voor geheime communicatie...

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan