QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
https://jdreport.com/afgelopen-maandag-heeft-er-heel-mysterieus-elektriciteit-door-de-bodemgrond-van-noorwegen-gelopen/amp/?__twitter_impression=true

https://jdreport.com/afgelopen-maandag-heeft-er-heel-mysterieus-elektriciteit-door-de-bodemgrond-van-noorwegen-gelopen/amp/?__twitter_impression=true

Ik heb het in een app naar sommige mensen als volgt ook nog even uiteengezet in het NL:

Volgens mij zitten we een mooi stukje theater te bekijken. Prince Harry trouwt een Amerikaanse en breekt hiermee met de traditie van het Britse koningshuis. Hun trouwceremonie wijkt eveneens af. De laatste maanden klaagt Meghan over de Britse roddelpers, terwijl je zou verwachten dat ze helemaal zou op gaan in haar prinsessenrol. En nu breken ze helemaal met het koningshuis om te gaan wonen in... het land van Trump!

Is Harry benaderd door Trump en de white hats en is dit een veilige uitweg voor hem uit de satanische pedoclub die de Britse monarchie is? Nog interessanter: Harry is op de hoogte van wat er met zijn moeder is gebeurd. We gaan horen wat het werkelijke verhaal is achter de moord op Diana en specifiek de rol van Charles hierin, alles komt uit!

Mike

Ik plaats hier zojuist een bericht maar zie deze niet staan. Spambox?

Klopt. Wachtend op mijn goedkeuring, net als meerdere berichten in meerdere topics. Zojuist gedaan!

Mike

Klopt. Wachtend op mijn goedkeuring, net als meerdere berichten in meerdere topics. Zojuist gedaan!

Oke, dankjewel!

Ze verlaten een zinkend schip, alles is veranderd in het Brits koningshuis na Trump's eerste bezoek aan de UK.

Joost

Ze verlaten een zinkend schip, alles is veranderd in het Brits koningshuis na Trump’s eerste bezoek aan de UK.

Dit wordt wraak voor Harry en Meghan mag haar beste rol ooit spelen. Enjoy the show!

Mike

Misschien goed om dit bericht dat ik vandaag deelde via whatsapp ook even hier te plaatsen:

Over Iran het volgende. De mullahs in Iran behoren tot de Deep State. Obama heeft een 'deal' met hen gemaakt voor vele miljarden dollars waar Iran zich vervolgens niet aan hield, vergelijkbaar met de Turkije-deal die de EU sloot met Erdogan. Iran steunt terreur in het midden-oosten, o.a. de Houthi's in Jemen, Hezbollah in Libanon en Hamas in de Palestijnse gebieden. Het brein hier achter was Gen. Soleimani. Tot grote verrassing van de Deep State is hij op 2 januari d.m.v. een precisie-aanval uitgeschakeld. Hiermee is de kop van de slang afgesneden, Soleimani was misschien nog wel machtiger dan de mullahs zelf. Deze trokken zich onmiddellijk terug uit de Iran-deal, een boos signaal naar de DS dat ze zich belazerd voelen.

Vervolgens gebeuren er 2 dingen tegelijk: vanuit Iran worden raketten afgevuurd op Amerikaanse bases in Iraq en een Oekraiens vliegtuig stijgt op in Iran en stort snel daarna neer. Achter de schermen hebben Trump en de white hats Iran benaderd en ze de kans gegeven om op VOORAF ONTRUIMDE legerbases te schieten om zo geen gezichtsverlies te lijden. Het vliegtuig zat vol met DS-ratten die probeerden zich uit de voeten te maken en is door Iran uit de lucht gehaald. Eind goed, al goed. Iran komt binnenkort naar de onderhandelingstafel en WO3 is succesvol voorkomen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan