Mijn analyse na het zien van de journaalbeelden:
Er zijn in 1 uur tijd slechts enkele symbolische doelen geraakt. Syrie en Rusland kregen door de vooraankondiging van Trump ruimschoots de tijd om zich voor te bereiden op de inslag van deze raketten (wellicht is er achter de schermen ook gecommuniceerd). Rusland doet nu net alsof ze heel erg boos zijn en heeft tegenmaatregelen aangekondigd. Er zijn echter geen Russische doelen in Syrie geraakt, dus het meest waarschijnlijke is diplomatiek overleg.
Betekent dit dat Engeland en Frankrijk zich achter Trumps agenda hebben gevoegd? Geen idee. Mogelijk speelt Trump dubbel spel. Het moeras waar hij in is gestapt is een 'onderzoek' naar 'Russische inmenging' dat reeds in gang is gezet nadat hij de Republikeinse nominatie won, dus ruim voor de verkiezingen. Met deze zet laat hij zien zogenaamd geen Russenvriendje te zijn. Als May en Macron (of 1 van hen, vooral May is verdacht) nog steeds worden aangestuurd door de deep state, dan zullen ze voorlopig hiermee tevreden zijn gesteld.
Hetzelfde geldt voor de neocons die voortdurend proberen om Trump mee het moeras in te trekken. Misschien dat John Bolton hiertoe behoort, misschien speelt ook hij het spel mee. Trump heeft Bolton vooral nodig om schoon schip te maken in het Witte Huis. Als Bolton deze taak heeft vervuld en hij deugt mag hij blijven, zo niet dan zal ook hij worden vervangen. Ondertussen wordt hij bespioneerd, zoals ook is gebeurd bij andere twijfelachtige kabinetsleden die inmiddels zijn vervangen. Welke meester(s) dient hij? Deze lui hebben allemaal een ego en het spel is erop gericht dat ze zich heel belangrijk moeten voelen, zodat ze zich veilig wanen en daarmee hun kaarten blootgeven.
Het is duidelijk dat april in meerdere opzichten een beslissende maand is. Iran zal niet zo snel met de pootjes omhoog gaan liggen als Noord-Korea heeft gedaan. Mogelijk is dit een strategie voor Amerika om net als Rusland ook militaire bases op te gaan zetten in Syrie, die 'toevallig' dicht bij de grens met Iran zullen liggen. Oorlog met Iran dus? Ik denk dat Amerika onder Trump vooral grossiert in militair machtsvertoon. Trump moet Amerika weer op de kaart zetten als een wereldmacht van betekenis die niet met zich laat sollen. Tegelijkertijd is het hoofddoel juist stabiliteit in het midden-oosten door de lont uit het kruidvat te halen. Dit lijkt met elkaar in tegenspraak, maar als je het goed speelt hoeft het een het ander niet uit te sluiten. Deze zelfde benadering van de stok en de wortel tegelijkertijd zie je nu ook richting Rusland.
De grootste spelers in het midden-oosten zijn Saudi-Arabie en Iran. De eerste is reeds geneutraliseerd, de laatste nog niet. Rusland heeft een belangrijke slag geleverd aan de NWO door vanaf 2014 de ISIS-agenda te doorkruisen en openlijk de kant van Assad te kiezen. Ze hebben echter niets gedaan aan het probleem van Saudi-Arabie en Iran. Deze taak is weggelegd voor Trump en zijn 'white hats'. Ik snap nu ook waarom Q schrijft dat Israel als laatste wordt bewaard. Het enige wat Israel in de regio kan proberen te doen is de boel opstoken. Trump en Poetin laten zich niet door Israel opstoken en dus vormt Israel momenteel geen prioriteit. De andere wilde hond is Turkije. Dat is heel interessant. Wat gaat Trump, al of niet i.s.m. Poetin, doen aan Erdogan? Hier heb ik nog geen pasklaar antwoord op, zodra ik daar meer inzicht in verkrijg horen jullie het van me.
Momenteel stromen de YouTube-filmpjes binnen van fanatieke leden van Trumps 'base' (achterban), die ernstig verontwaardigd zijn. Ik ga op dit forum niet heel veel aandacht hieraan besteden en zal me meer focusen op lui die het grotere plaatje beschouwen en analyseren. Als er inzichten worden gegeven die kritisch zijn op Trump maar wel bijdragen aan een beter beeld van wat er allemaal speelt zal ik niet nalaten om deze ook een podium te geven op dit forum, we lopen hier niet als loopse hondjes achter Trump aan. Bedenk echter dat onderdeel van het dubbelspel van Trump ook is dat zijn 'base' lang niet altijd zijn grote plan meteen zal doorgronden, of misschien zelfs wel helemaal niet. Dit is een 'end game' en als je je laat afleiden door tussentijdse stappen die haaks lijken te staan op het plan wordt het tijd om je maar eens te gaan verdiepen in QAnon. Thank God for Q, anders had ik zelf ook allang in de gordijnen gezeten!
Mike