Kijk, en zie de paniek, …
Op 8 juli van het vorige jaar, net een half jaar geleden schreef ik; “Al het nieuws verdeel ik nu al in de oude en de nieuwe realiteit !! Het groeide onverwacht uit tot het meest gelezen artikel op gedachtenvoer met meer als 25.000 bezoekers. Waarom scoort dit artikel zo goed, omdat mensen op zoek zijn naar positieve berichten, houvast in de gekke doorgedraaide wereld? In het kader van dit artikel gaan we nu na een half jaar eens kijken naar de stand van zaken beginnende in -Down Under- Australië waar het zindert heet is en dat komt niet van de mooie zomer.
Heel Australië staat sinds september 2019 in brand als nooit tevoren dat kan je zien op deze site. List of Australian bushfire seasons
Een onnatuurlijk aantal branden nooit tevoren gezien. De media gooien het al snel op -Global Warming- maar onderdrukken gelijktijdig het nieuws dat er 183 verdachten zijn van brandstichting, misdaden met dodelijke gevolgen. Zou het kunnen dat er enkel mensen op de gedachten komen de -opwarming- een handje te helpen, ja dat denk ik wel dat er mensen zijn die -ziek- in hun hoofd zijn maar zoveel tegelijk lijkt mij meer een gecoördineerde actie. Zou het kunnen zijn dat, … Australische democratie is een Zwitserse kaas dankzij de George Soros Open Society Foundations en hier vindt je een lijst met 206 organisaties die gelden ontvangen via George -DeepState- Soros, duik er eens in, wellicht vindt je sterke aanwijzingen, het zou mij niet verwonderen.
https://gedachtenvoer.nl/2020/01/13/kijk-en-zie-de-paniek/