QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Nee, ik denk niet dat Mike die site ooit gezien heeft. Wat is het voor een site?

Haha, Alpha houdt wel van een geintje ;-)
Frits, ik denk dat iedereen die hier meeleest deze site dagelijks wel even bezoekt...

No shit Sherlock! Ik denk dat deze site een doorbraak is die voor Q echt heel interessant kan zijn.

Het is gewoon een 'aggregate site', oftewel een verzamelsite die alle Q-posts van 8kun aftrekt zodat je niet zelf op 8kun tussen alle andere posts de Q-drops moet gaan zoeken. Naast qanon.pub is er ook qmap.pub en nog vele andere.

Mike

Alpha2020:
No shit Sherlock! Ik denk dat deze site een doorbraak is die voor Q echt heel interessant kan zijn.

Dat dacht ik nou ook. :-)

Reddit, ik heb er zelf nooit opgezeten, maar het is wel interessant wat er gaande is. Behorende tot de meest invloedrijke reddit accounts:
way_fairer: plots gestopt met posten 24 november 2017.
maxwellhill: plots gestopt met posten op 1 juli 2020. Maxwellhill zou het account van Ghislaine Maxwell zijn, volgens VICE is het een zwakke complottheorie, maar VICE en andere media platformen (wellicht een idee om deze te sommeren) zouden tot Ghislaine Maxwell behoren, dus deze zijn niet te vertrouwen.

meer info: https://www.dailymail.co.uk/news/article-8506313/Ghislaine-Maxwell-secretly-operated-one-powerful-Reddit-accounts-time.html

Je zou verwachten dat socialites heel de dag wijn drinken en golven, maar kennelijk is het rupsje nooit genoeg en zijn ze een groot deel van de dag openlijk bezig om de publieke opinie te beïnvloeden, Trump te benadelen, pedofilie en drugs goed te praten, en vast wel meer, zoals kinderen lokken (habo hotel) en mensenhandel. Moraal van dit verhaal, niet dat het nieuw is, maar deze predators, zelfs de belangrijkste, de leiders, deze bevinden zich midden in de samenleving.

In een recente post van Q (4602 - https://qmap.pub/), geplaats na de twitter hacks, is een plaatje te zien van hoe een 'twitter moderator account' eruit ziet - infiltratie van binnenuit(?). Ik heb er op twitter nog info over gezien, maar zou de datum joined dec 2007 iets kunnen zeggen over van wie of wat dat account is/was? en wat betekenen die andere symbolen?

T68z09clcmumtlq4h8b1k116540e3md86.jpg

Kijk ook naar de protesten wereldwijd. Gen Z is REDDELOOS VERLOREN, het moet echt van ons ',late boomers' komen.

Mike
Ik zag deze polls ook voorbij komen inderdaad. Not a surprise here. Mijn generatie heeft geen mg testosteron in hun bloed stromen. Het is maar goed dat dit nu gebeurt en niet 20 jaar later want anders was het game over geweest.

De generatie hierna zal dus ook conservatie waarde moeten nemen willen we niet terug in het verval raken.

Ik zag deze polls ook voorbij komen inderdaad. Not a surprise here. Mijn generatie heeft geen mg testosteron in hun bloed stromen. Het is maar goed dat dit nu gebeurt en niet 20 jaar later want anders was het game over geweest.

De generatie hierna zal dus ook conservatie waarde moeten nemen willen we niet terug in het verval raken.
De generatie Hierna moet voor een deel nog gemaakt worden, genz is lost millenials mostly lost...
Hoe gaan we de mensheid redden....
Is maar een manier terug naar grote gezinnen

En terug naar de oude normen en waarden. Kinderen kun je opvoeden en meegeven wat je wilt. Zit zelf ook nog in de jonge kinderen. Genz en millennials zal een soort van fucked up tussengeneratie worden met veel psychische problemen. Aan ons om ze te helpen. Zij zijn nu passief maar niet de ware schuldigen.

En terug naar de oude normen en waarden. Kinderen kun je opvoeden en meegeven wat je wilt. Zit zelf ook nog in de jonge kinderen. Genz en millennials zal een soort van fucked up tussengeneratie worden met veel psychische problemen. Aan ons om ze te helpen. Zij zijn nu passief maar niet de ware schuldigen.
Geef ze nergens de schuld van, fuckedup opvoeding, velen daarvan zijn geprikt dat lost vanzelf op.
Inderdaad weer terug naar fatsoenlijke normen en waarden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan