Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1967!StormyPatriotJoe ⭐️⭐️⭐️ Channel
Generational support for Q I was born in 30’s / 40’s / 50’s / 60’s / 70’s / 80’s / 90’s / 00’st.me
Wel grappige poll van SPJ; in welke leeftijdscategorie zit de meeste aanhang van Q? Meeste jaren 60. Ben zelf van jaren 70.
Kijk ook naar de protesten wereldwijd. Gen Z is REDDELOOS VERLOREN, het moet echt van ons ',late boomers' komen.Vrijwel geen twintigers
Twintigers zijn wel fan van QrKijk ook naar de protesten wereldwijd. Gen Z is REDDELOOS VERLOREN, het moet echt van ons ',late boomers' komen.
Mike
Ik zag deze polls ook voorbij komen inderdaad. Not a surprise here. Mijn generatie heeft geen mg testosteron in hun bloed stromen. Het is maar goed dat dit nu gebeurt en niet 20 jaar later want anders was het game over geweest.Kijk ook naar de protesten wereldwijd. Gen Z is REDDELOOS VERLOREN, het moet echt van ons ',late boomers' komen.
Mike
De generatie Hierna moet voor een deel nog gemaakt worden, genz is lost millenials mostly lost...Ik zag deze polls ook voorbij komen inderdaad. Not a surprise here. Mijn generatie heeft geen mg testosteron in hun bloed stromen. Het is maar goed dat dit nu gebeurt en niet 20 jaar later want anders was het game over geweest.
De generatie hierna zal dus ook conservatie waarde moeten nemen willen we niet terug in het verval raken.
Geef ze nergens de schuld van, fuckedup opvoeding, velen daarvan zijn geprikt dat lost vanzelf op.En terug naar de oude normen en waarden. Kinderen kun je opvoeden en meegeven wat je wilt. Zit zelf ook nog in de jonge kinderen. Genz en millennials zal een soort van fucked up tussengeneratie worden met veel psychische problemen. Aan ons om ze te helpen. Zij zijn nu passief maar niet de ware schuldigen.