Wat is dan de rol van Zach bij Infowars geweest kort nadat de aanvallen hadden plaatsgevonden? In een van de eerdere interviews met AJ versprak Zach zich volgens mij, toen hij zei wel degelijk onderdeel uit te maken van het Q-team. Als dit zo is (en volgens mij is dat idd het geval, want zijn info was altijd nagenoeg identiek aan die van QAnon), dan speelt Zach nu een dubbelrol.
Of AJ het spelletje meespeelt weet ik niet, aangezien AJ altijd veel gevoel voor drama heeft en het sowieso moeilijk is om te zien wat echt of nep is bij hem. Laten we er even van uitgaan dat Zach weet dat AJ makkelijk op te fokken is. Deze keer is Zach niet aan de telefoon gekomen om AJ te vertellen 'trust the plan', maar om zijn woede en teleurstelling juist te voeden. Waarom? Omdat het strategisch gezien van cruciaal belang is dat het werkelijke spel nog niet blootgegeven wordt. Er wordt nog volop doorgebombardeerd in Syrie en alles wat ruikt naar CIA/MI6, Hezbollah en Iran wordt opgeruimd. Ik snap nu ook waarom er nog geen militaire tribunalen en arrestaties hebben plaatsgevonden: eerst moeten de kruidvaten elders ter wereld worden ontmanteld, anders ontketenen ze probleemloos WO3.
Laat die AJ maar lekker dagen- en wekenlang doorzagen over hoe Trump gechanteerd is en een verrader is geworden. AJ zit te lang in het vak en heeft teveel gewone geopolitiek meegemaakt, waardoor hij denkt dat het spel volgens de oude spelregels wordt gespeeld. There's a new sheriff in town, maar het ego van AJ is te groot om te erkennen dat hij wel eens niet goed zou kunnen zitten met zijn analyses. Ik doe overigens hiermee niets af aan de briljante analyses van AJ uit het verleden, hij heeft zeer zeker een belangrijke rol gespeeld in het ontwakingsproces van menigeen, waaronder ikzelf!
Wederom wordt hiermee het belang van Q onderstreept. Eigenlijk hebben we te maken met 3 informatielagen:
MSM - Daar kunnen we kort over zijn: de propaganda-arm van het establishment die grossiert in leugen en bedrog.
Gewone alternatieve media - Deze volgende laag baseert zich op de MSM maar geeft hier een alternatieve, vaak tegenovergestelde, kritische kijk op. Infowars is de afgelopen jaren zo'n beetje de 'mainstream media' van de alt media geworden.
Q-volgers - Dit is een derde laag die skeptisch is naar zowel de alternatieve als reguliere media en zich zo goed als volledig baseert op het lijntje met 'military intelligence' dat via QAnon wordt geboden.
Jarenlang bevond ik me enkel in die tweede laag, die van de alt media. Overigens was dit omdat er simpelweg geen QAnon bestond, dus zoveel keus was er niet, het was MSM of alt media. Zonder de duiding die we dankzij de Q-posts zowel vooraf als achteraf krijgen laat iedereen die zich nog steeds uitsluitend in de alt media-sfeer begeeft zich nog altijd teveel leiden door de MSM en mist daardoor het kritieke perspectief van de Q-drops, wat nodig is om alles wat zich in korte tijd afspeelt op de juiste manier te duiden. Dus opnieuw zeg ik: thank God for Q!
Mike