QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
En hier is-ie dan, de explosieve video van een media-insider over de Epstein-doofpot:

Well, that was somewhat disappointing...
En als ze wist dat dit 'the countries most prolific pedophile' was, waarom heeft ze haar mond gehouden ?

Omdat er druk is uitgeoefend door o.a. de Britse koninklijke familie en Alan Dershowitz. Wie weet waar dzze druk uit bestond. Het kan ook zijn dat ze simpelweg bang was voor haar baantje. Ik heb zo'n vermoeden sat dit alleen nog maar een 'teaser' is van Project Veritas en dat er nog meer volgt.

Mike

en vervolgens 3 jaar lang mooi weer spelen op ABC. Bijvoorbeeld interview met Hunter Biden. Voor mij is ze AF.
Goede ervan is wel dat het MSM publiek nu ziet hoe het nieuws wordt gemanipuleerd (hopelijk)

Het is een VROUW. Had je werkelijk iets anders verwacht? De redding gaat niet van vrouwen komen, dat weet je toch?

Mike

Nou bastiaan, de video van Project Veritas slaat anders wel.in als een bom:

ABC News anchor admits coordinated cover-up of Jeffrey Epstein rapes by mainstream media; news outlets complicit in repeated child rape crimes

https://www.naturalnews.com/2019-11-05-abc-news-anchor-admits-coordinated-cover-up-of-jeffrey-epstein-rapes-by-mainstream-media-news-outlets-complicit-in-repeated-child-rape-crimes.html

Mike

Nou bastiaan, de video van Project Veritas slaat anders wel.in als een bom:

Uiteraard slaat ie in als een bom, en terecht! Ik had vooral gehoopt dat er hard bewijs zou komen dat ie vermoord is. Overigens drukt die meneer in het Blaze filmpje ook goed uit wat ik bedoelde.

Iedereen in de media wist van Prince Andrew:

Het is hetzelfde verhaal als Jimmy Saville. Of hier in NL Joris Demmink. All shall be revealed!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan