G
Guest
Guest
dank je wel poekie, ja en het ging me toch helemaal fout toen ik het wilde plaatsen. Stond het er ineens 4 keer gelukkig was mike online en kon het direkt herstellen. Maar ik schaamde me dood omdat het zo opviel. pfff heb ik weer haha. Maar goed, ik zat er inderdaad even helemaal doorheen en had al dagen voor dood op de bank gehangen. Zo moeilijk als je weet dat er veel werk op je ligt te wachten. Mijn stress punt is dat ik zzper ben maar mijn klanten betalen niet en stellen het te lang uit waardoor ik in de financiele problemen kom En dan heb ik het al snel over 5000 euro waar ik op zit te wachten. Natuurlijk doe ik daar iets in maar vooralsnog is het nog niet opgelost. Dit soort stress is voor mij altijd het moment dat ik zo in de angst schiet dat ik mezelf helemaal verdoof. Totdat er weer geld op mijn rekening staat dan kom ik ook weer in beweging. En had vanmiddag het diepte punt te pakken. Maar het gaat nu alweer beter. ik heb net afgewassen en mijn kerstspullen op geruimd. Dat geeft al weer een goe gevoel. Normaal zou dit aanleiding zijn om me vol te proppen met chips en chocola om het weg te eten en het weer uit te spugen. Nu ben ik er door de emoties heen gegaan en heb het gewoon doorvoeld zonder afgeleid te worden door slechte voeding Dus dat heb ik alweer gewonnen.