(Rauwe) melk

@Alan, ik denk dat je al een aantal goede tips hebt gekregen, ik heb net in je andere topic gereageerd. Misschien kun je in een eigen topic aangeven wat je nu allemaal eet. Er valt idd heel wat te lezen voor je, succes.

Ik gebruik het nu 3 dagen, zit nu zonder, en heb wat klachten: niet kunnen slapen, droge mond, geen eetlust, 2 glazen melk en ik hoef de hele dag niks meer te eten, ontlasting met wat geel (gal?), hoofdpijn, stress in buik.

Jij wilde bewijs dat rauwe melk ontgiftend was? Nou, dit is je bewijs! Wat je beschrijft is heftige ontgifting. De gele kleur van je ontlasting wijst op een lever en galblaas die het moeilijk hebben. Tijd om een voorsteltopic aan te maken, zodat we je gerichter van advies kunnen voorzien.

Mike

Bedankt voor de antwoorden
Zal snel ff werken aan een topic, ik kwam dit forum even binnenstromen met een vraag :)

Aip raadt melk af, maar als dit ontgiftiging is door melk, moet ik dit nog even proberen ook al kan het aiz of lekkende darm zijn?

als het ontgifting is, zou ik de dosis terug schroeven. Het moet wel leuk blijven. Als je niet tegen rauwe melk kan, dan kun je ook niet tegen de gepasteuriseerde versie

Hoi weer,
Een enorme droge mond door de melk, ik kan er niks over vinden, weet iemand er meer over?
Flink lopen zweten in de nacht sinds ik een nieuw voorraadje heb (ontgiftiging neem ik aan) , en snachts ineens een korte paniekaanval lol.

Hoi Alan,

Ik doe een wilde gok. Gezien jouw psychische klachten vermoed ik dat je darmen niet in goede staat verkeren, wellicht een dysbiose/lekke darm. Ik vermoed dat caseïne en/of lactose daarom bij jou een probleem zou(den) kunnen zijn. Ik interpreteer de droge mond dan ook als een stress reactie. Dus ondanks dat melk een heel goed voedingsmiddel kan zijn is dat het niet als je het niet verdraagt. Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten :-)

Thanks. Dus het waren waarschijnlijk toch geen ontgiftigings verschijnselen?
Die vlekken on m'n borst deden me denken aan hoe een bacterie of virus groeit, cirkels. Denk dat ik het allemaal wel kan laten vaststellen (het enige waar de reguliere geneeskunde goed in is), maar de behandeling blijft het zelfde. Dat dieet wordt een uitdaging, kan zelf helemaal niks meer.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/10/04/raw-milk-safety.aspx?e_cid=20151004Z1_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20151004Z1&et_cid=DM87176&et_rid=1152802134

Vandaag ben ik bij Boerderij Landlust geweest.
Dat is een biologische boerderij langs de Oostgaag bij Schipluiden en Maasland. Dat ligt tussen Den Haag en Rotterdam.
Ik kende deze boerderij nog niet. Twee weken geleden had ik een doosje eieren gekocht bij 't Geertje in Zoeterwoude en daar zat een kaartje bij van deze boerderij.

De melk bij Landlust kost €1,20 per liter en is van Jersey koeien. De eieren van de eigen kippen zijn ook heel lekker. De kippen lopen net als de koeien buiten op het land en gaan elke twee dagen naar een ander gedeelte van het land.

https://www.boerderij-landlust.nl/

Enge bacterien. Vroeger werd je bang gemaakt voor tbc, toen kwam salmonella en nu listeria. Rijmt overigens op hysteria. De dieperliggende agenda keert zich tegen het leven zelf.

Mike

De WAPF kaart werkt niet goed. Er staat een melding van Google Maps doorheen.

http://www.communitywalk.com/wapf_in_nederland/wapf_in_nederland/map/1628413

Wij hebben al vele jaren rauwe melk maar deze week zie ik iets merkwaardigs, de room van de melk heeft een oranje gloed wat heeft dit te betekenen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan