Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh werkt dat zo. Het was niet de bedoeling om een schedelbasis fractuur te spuiten. Dat het wel een logisch gevolg was van het gericht op het hoofd richten van een paar meter afstand is dan niet meer belangrijk. De agent bedoelde het niet zo.Waar dit werkelijk over gaat is dat de knokploeg rugdekking behoeft voor de misdrijven, anders is er geen agent meer te vinden die wel even wat letsel wil toebrengen om mensen te laten voelen dat hun rechten niet gebruikt dienen te worden.Natuurlijk is deze agent schuldig, dat dit niet wordt vervolgd is een bizarre dwaling, het betekent dat excessief geweld praktisch niet meer als fout wordt gezien als de politie het toepast. Denk nog eens aan de koopgoot rellen, 5 mensen neergeschoten, 43 schoten gelost door 9 agenten. Geen van allen werd vervolgd..
De advocaat van Gates betwijfelde na dit emotionele verhaal in zijn antwoord of de eisers wel gevaccineerd waren. Oud-huisarts Berber Pieksma, die bij de zitting aanwezig was, vond dat nog het ergste aan de hele zaak.
Saillant detail: de rechter heeft bepaald dat de naam van Bill Gates, die in de zitting voortdurend werd genoemd, níet in de video van de zitting hoorbaar mocht zijn. Zijn naam moest op last van de rechter gebliept of gecodeerd worden. Om deze reden hoort men in plaats van ‘Bill Gates’ in de video ‘Eiser 1’.
Helaas kan ik vandaag de crowdfunding niet lanceren door een blokkade van ‘Rutte & Co’. In de afgelopen dagen ben ik door meerdere banken geweigerd om een crowdfunding te mogen lanceren, zonder tekst en uitleg.
“Ik ben niet degene die een rechtszaak kan stoppen, daar gaat het OM toch echt over en niet ik, scheiding der machten,” reageerde Agema. Ze beloofde dit ‘te bekijken’.
Vingerhoets zegt stomverbaasd te zijn. Volgens hem is het niet waar wat Agema zegt. “Het is de minister die de rechtszaak aangegaan is en ook het hoger beroep ingesteld heeft.” Hij liet vervolgens een brief zien waar dit uit blijkt.