Bull
Well-known member
Gezien dat oudijzer op de achtergrond denk ik dat het franse schone zijn.Had me toch iets heel anders voorgesteld bij een Oekraïnse schone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gezien dat oudijzer op de achtergrond denk ik dat het franse schone zijn.Had me toch iets heel anders voorgesteld bij een Oekraïnse schone
I’m so damn tired of sheep utterly refusing to learn from their experiences.
GWZG maar dat is toeval.
Eindelijk eens die ellendige bh uitWaarom laten vrouwelijke demonstranten zo vaak hun borsten zien?
Omdat losbandige vrouwelijke seksualiteit altijd leidt tot decadentie en dit steevast een voorbode is van de totale instorting van beschavingen door de geschiedenis heen. Daarom moet de vrouwelijke seksualiteit ook aan banden gelegd worden door krachtige mannen. Vrouwen zijn amireel en dat leidt tot immoreel. Het is de moraluteit van mannen die hier corrigerend op dient te werken, anders zijn we verlorenWaarom laten vrouwelijke demonstranten zo vaak hun borsten zien?
I was told that biolabs in Ukraine was a conspiracy theory yet here we are.
They are now admitting it openly.
Anons provide the spoiler alerts while the media slowly catches up.
How many times do anons need to be right before sheep start listening?
Hier een voorbeeld van de immoraliteit die bandeloze vrouwelijke seksualiteit met zich merbrengt:Omdat losbandige vrouwelijke seksualiteit altijd leidt tot decadentie en dit steevast een voorbode is van de totale instorting van beschavingen door de geschiedenis heen. Daarom moet de vrouwelijke seksualiteit ook aan banden gelegd worden door krachtige mannen. Vrouwen zijn amireel en dat leidt tot immoreel. Het is de moraluteit van mannen die hier corrigerend op dient te werken, anders zijn we verloren
Mike
Hier een voorbeeld van de immoraliteit die bandeloze vrouwelijke seksualiteit met zich merbrengt:
Mike
Als ik haar zie, lukt me dat zelfs niet.Als ik haar zie, vind ik masturbatie inderdaad een betere optie
Die ga ik ff van je pikken... kom niet meer bij