Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Viel mij vorige week ook op. Ook heel veel jongeren. Vooral bange meisjesIk was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in Duitsland.
Aangezien de muilkorfplicht er eindelijk af is is leek het me wel weer eens leuk, even eruit.
Het leek wel of de plicht er nog steeds was, ik was zwaar in de minderheid zonder kapje
Had er wel een paar verwacht maar niet zo extreem veel.
In winkels, buiten, op de fiets en zag zelfs een paar kleine kinderen met zo'n ding op.
Here are my “5 Rules for Waking Normies”:
1) Do not insult the person you are attempting to wake up.
2) Do not press too hard or come on too strong. Start light.
3) Do not attempt to initiate. Let them come to you.
4) Understand that you are not actually waking up the normie, but rather initiating a chain reaction causing them to wake up on their own.
5) Be confident and well-versed in a subject before you attempt to share it with others.
BioClandestine
Many followers have reached out asking how to wake up normies. Stating that they are consistently unsuccessful and the mission is hopeless. This is a fine opportunity to give a breakdown on how I capitalize on specific openings and carefully articulated verbiage to wake up normies. As well...t.me
Mike
Denk dat het heel erg afhangt van waar je komt. Plaats waar ik laatst was (in DE) is overgrote deel NLer, die liepen zonder. Plicht is nu advies geworden, kennelijk zijn die mensen nog te volgzaam, maar.... goed voorbeeld doet goed volgen, dus geef niet op en ga door!Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in Duitsland.
Aangezien de muilkorfplicht er eindelijk af is is leek het me wel weer eens leuk, even eruit.
Het leek wel of de plicht er nog steeds was, ik was zwaar in de minderheid zonder kapje
Had er wel een paar verwacht maar niet zo extreem veel.
In winkels, buiten, op de fiets en zag zelfs een paar kleine kinderen met zo'n ding op.