Ik denk dat dit wel de juiste topic is om dit te delen.
Ik merk dat mensen die echt eerst vast zaten in de gedachte: corona is erg, overheid goed en beste met ons voor blabla. Dat zelfs nu ook deze groep vraagtekens zet? Mensen waarvan ik dacht: nou die gaan het nooit zien!
Mijn jongste broertje en zijn vrouw (zij is echt een groenlinks stemmer). Beginnen nu ook toe te geven dat er meer is dan een virus. Ze zijn beiden nog steeds wel erg bang voor corona, mijn broertje zit nu in quarantaine omdat hij positief is getest. Hij werkt in de zorg en hij heeft het naar eigen zeggen dus daar opgelopen. Zijn vrouw kreeg ook klachten en heeft zich vandaag laten testen. Ik heb ze nog geprobeerd tegen te houden maar dat lukte niet. Het moest ook van werk enz. Maar het verbaasde mij dus dat ze ook tegen de maatregelen zijn, veel te overdreven en beleid klopt voor geen meter. Kabinet spreekt zichzelf steeds tegen, ze doen maar wat etc.
Nou ik vind dit dus al een hele stap!
En vandaag mijn projectleider gesproken, zij was echt een bruikbare idiote der bruikbare idioten en zelfs zij deed mij verbazen!! Van haar dacht ik ook nee die gaat het nooit zien, ik vermeed daarom ook het hele onderwerp. En ineens zei ze vanochtend dat ze het virus gebruiken om andere zaken erdoorheen te drukken. Ze hebben andere belangen etc. Nou ik geloofde mijn oren niet!
Dus mijn boodschap is ook, blijf hoop houden, de maatregelen moeten blijkbaar zo ver komen eer de massa wakker gaat worden. Dit geeft mij weer hoop! Ja er lopen veel mensen met muilkorf enZo, mijn broertje ook maar toch ook die mensen beginnen zich nu achter hun oren te krabben.
Nothing can stop what is coming! The great awakening.