Red de schapen!

Neil Oliver: “De Covid-ervaring heeft zoveel mensen laten zien dat ze, toen ze voor de keus stonden, zich gedroegen als de Gestapo. Ze stonden klaar om het uniform aan te trekken en de deuren in te trappen. En ik denk dat dat ongelooflijk moeilijk is voor deze mensen om dat te beseffen. Toen de keuze er eindelijk was, toen we werden gesorteerd, toen dat sorteren van mensen aan de gang was, stonden zoveel mensen aan de kant die meewerkte. En er is een enorme afrekening die moet worden waargemaakt en doorleefd en geaccepteerd moet worden. En tenzij en totdat dat gebeurt, zullen jullie, mensen zoals ik, die werden uitgescholden en buitengesloten, werden verraden en gemeld, blijven doorgaan en zeggen: "Nee. Het is allemaal vastgelegd wat je deed, wat je zei en in hoeverre Covid gewoonweg werd gebruikt als instrument om een deur te openen om deze technologische revolutie binnen te brengen die naar een digitale archipel leidt, we hebben het kunnen zien. Het is duidelijk."

 
Dit is een nihilistische meme. Alsof het allemaal 1 grote poppenkast is. Ik hoor dit soort flauwekul wel vaker en word hier tazend om, er zijn ruim 40.000 dode Palestijnen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.191
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan