S
Sailor
Guest
En alleen in de auto, en er zijn zelfs schaapjes die in huis gemaskerd zijn, maar die schaapjes hebben zo'n luier niet nodig ze hebben al een plaat voor de kop.Ja op de fiets ook, in de regen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En alleen in de auto, en er zijn zelfs schaapjes die in huis gemaskerd zijn, maar die schaapjes hebben zo'n luier niet nodig ze hebben al een plaat voor de kop.Ja op de fiets ook, in de regen
Helaas bij velen realiteit
Inderdaad voor velen geëvalueerd van eencellige tot intellectuele mens in 2019 en terug naar eencellige in 1,5 jaar door een zogenaamd corona virusDit is de staat van de mensheid helaas. Aan de extremen kun je herkennen waar we ons nu bevinden in de evolutie.
Mike
Inderdaad voor velen geëvalueerd van eencellige tot intellectuele mens in 2019 en terug naar eencellige in 1,5 jaar door een zogenaamd corona virus
Hugo de coke snuivende graftakOngeacht hoe je over Jensen denkt, aflevering van bv vandaag slaat hij de spijker weer op zijn kop.
Hij legt keurig bloot, de manipulatie waar de mensen (schapen) aan blootgesteld worden. Misschien gaat het nog dieper maar ik denk echt dat wat hij zegt wijsheid is voor een groot publiek.
Jensen heeft denk ik een groot publiek waarbij hij probeert de ééncellige wat op te voeden naar meercellige zelfnadenkende wezens
Gaat vandaag fel tegen Hugo de Cokesnuivende graftak in, anti vac, anti telegraaf, anti propagande, anti alles waar de niet schapen het mee eens zijn.
Ik hoop dat hij 17 miljoen luisteraars krijgt!!!
Tis beter as luisteren naar de NPO/MSM/etc