Red de schapen!

Tis ook weer een verdeel en heers. Precies wat ‘ze’ willen. Laat t links of rechts of in t midden liggen maar schenk er geen aandacht aan. Laat t zijn. En laten wij zijn. De schifting wordt gemaakt. Gewild en ongewild. We zullen sterk moeten blijven. Bij onszelf en niet constant naar de ander kijken. Maar juist naar binnen. Daar gaat deze hele tijd om 🙏🏼

Sandra
Bewonderenswaardig hoe jij je rust bewaart!! Ik lees die tweet van die twat Jelmer (wat is dat voor een naam?) en heb gelijk de enorme behoefte om hem met hardcover versie van Atlas Shrugged langdurig voor zijn linkse rotkop te slaan.
Idioot is het meest nette woord wat ik hierbij dacht.

Het goede nieuws is dat er afgelopen zaterdag bij een een feestje was waarbij er ongeveer 30 jongeren waren en een uit kleine enquete mijnerzijds bleek dat de meesten helemaal niets moesten hebben van de prik des doods. Er is dus nog hoop :-)

Weet iemand hoe zijn marketingbureau ook alweer heet?
Deze Jelmer is beroepsprovocateur en doet met zijn winkel veel zaken met ngo's en overheidsorganisaties.
Superjan had 'm een jaar geleden aardig te pakken op zijn toenmalige account (niet meer terug te vinden).

Met andere woorden: de gewenste reactie is waarschijnlijk om mensen in het harnas te jagen.

Bewonderenswaardig hoe jij je rust bewaart!! Ik lees die tweet van die twat Jelmer (wat is dat voor een naam?) en heb gelijk de enorme behoefte om hem met hardcover versie van Atlas Shrugged langdurig voor zijn linkse rotkop te slaan.
Idioot is het meest nette woord wat ik hierbij dacht.

Het goede nieuws is dat er afgelopen zaterdag bij een een feestje was waarbij er ongeveer 30 jongeren waren en een uit kleine enquete mijnerzijds bleek dat de meesten helemaal niets moesten hebben van de prik des doods. Er is dus nog hoop :)
Hahahaha. Ik snap je zo goed en voel en deel deels je gevoel. Maar t lost niks op en voegt niks toe. De energie die ik heb probeer ik te gebruiken voor de belangrijke zaken in t leven. Tis zeker af en toe kiezen op mekaar en niks tiepen of zeggen maar merk dat t mijn energie niveau goed doet.

Als je Jelmer al vervelend vindt, zoek dan Harry Hol maar eens op Twitter op. Met z’n zogenaamde Corona debunk videos op YouTube, wat een type is dat zeg! En ja hij heet echt zo.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan