Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Velen zijn niet voorbereid op wat er komt. Mentaal en fysiek niet. Dus ja als de eerste levensbehoeften achter QR code verdwijnen zullen er mensen van front veranderen.Ik hoor veel mensen in mijn omgeving in de leeftijd van 40 - 70 jaar dat ze niet meewerken aan de QR code. Ze hebben wél de prik gehad. Er heerst een tendens van 'niets meer begrijpen van dit beleid' en 'waar gaat dit heen?'.
Ben overigens wel benieuwd als er 'essentiële' functies onder gaan vallen, net zoals de detailhandel in Frankrijk. Gaan mensen dan toch mee met het QR-circus?
Ik vermoed van wel. Ze voeren de druk langzaam op en veel mensen gaan niet zomaar ineens wakker worden. Telkens een tandje heter onder de voeten valt niet op. Je hebt veel mensen die denken in termen van: ''de samenleving op rolletjes laten lopen'' en ''regels zijn regels''. De wereld achter die regels is voor hen totaal niet relevant.Ik hoor veel mensen in mijn omgeving in de leeftijd van 40 - 70 jaar dat ze niet meewerken aan de QR code. Ze hebben wél de prik gehad. Er heerst een tendens van 'niets meer begrijpen van dit beleid' en 'waar gaat dit heen?'.
Ben overigens wel benieuwd als er 'essentiële' functies onder gaan vallen, net zoals de detailhandel in Frankrijk. Gaan mensen dan toch mee met het QR-circus?