Warrior of light
Well-known member
Laat staan als straks alle waarheid naar buiten komt, man wat een boosheid dat wordt een echte March madness!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tegen die tijd zijn mensen mogelijk vooral bezig met hun kop boven water houden vanwege hyperinflatie e.d. Hoeveel tijd hebben ze dan nog om boos te zijn? Ik hoop genoeg.Laat staan als straks alle waarheid naar buiten komt, man wat een boosheid dat wordt een echte March madness!
Ik weet dat Janet Ossebaard hier een bijeenkomst over had gegeven (online), daarin heeft zij volgens mij ook genoemd op welke termijn dat zou moeten gebeurenLaat staan als straks alle waarheid naar buiten komt, man wat een boosheid dat wordt een echte March madness!
alsof die daar op gaat antwoorden Mijn huisarts is echt dom. Lijkt wel of ze net uit de buik komt.
Wij moeten -als ik het van Mattias Desmet goed begrijp- -in ons eigen belang- uitkijken dat we als medemens van de schapen niet vervallen in hetzelfde gedrag als de technocratische megalomanen aan de top met hun transhumanistische agenda: de mens ontmenselijken.
Kan zijn dat Mattias Desmet een verkeerd uitgangspunt hanteert over met wie we te maken hebben aan de top. Blijft staan dat het voor onze eigen geestelijke gezondheid beter is om ons te verplaatsen in de schapen en in de logica van het rituele kuddegedrag dat nu gaande is en in gang gezet door de coronamaatregelen in plaats van telkens maar ons te blijven verbazen over hoe weinig logisch de coronamaatregelen zijn als het gaat om infectiebestijding en over het kuddegedrag van de mensen die deze klakkeloos lijken te volgen. Met die verbazing aan de kant van de ''wakkeren'' lekt ook veel te veel loze energie weg.Hybriden hoeven niet door ons ontmenselijkt te worden, dat doen [ZE[ zelf al. Ik wil nog wel zien of Mattias er nog steeds zo over denkt als er beelden vrijkomen waarin te zien valt hoe [ZE] kinderen martelen en hun bloed drinken terwijl ze langzaam sterven. Voor mij is duidelijk dat Mattias geen flauw idee heeft met wat voor vijand we te maken hebben.
Mike