hilde
Well-known member
Dat zou me niets verbazen.Fine. Straks gaan ze ook nog 2G-bewijs vragen haha.
Beste Beatrijs vindt deze virtuele borrel ook vast wel een puike oplossing ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou me niets verbazen.Fine. Straks gaan ze ook nog 2G-bewijs vragen haha.
Echt nederlands een virtuele borrel mag weer niks kosten kut smoes dat coronaDat zou me niets verbazen.
Beste Beatrijs vindt deze virtuele borrel ook vast wel een puike oplossing ?
en die troosteloze borrels ben je toch zeker liever kwijt dan rijk ?Ja die troosteloze borrels.
Dat was nog niet bij me opgekomen; je bent toch geen krenterige kruidenier, sailor ?Echt nederlands een virtuele borrel mag weer niks kosten
Nee helaas ZeeuwDat was nog niet bij me opgekomen; je bent toch geen krenterige kruidenier, sailor ?
de Zeeuw van de eeuwNee helaas Zeeuw
Non off the AboveWelke schapen moeten gered worden?
Coronaschapen of cryptoschapen?
Of geen van beide?
Ik heb deze QR code, mag vrij gebruikt wordenJe hand voor je gezicht houden als teken van schaamte is verleden tijd. Daar heb je nu je masker voor, zodat je handen vrij hebt voor je “smartphone” waar je qrCode op staat. En waar je het nieuws over besmettingen en varianten tot in je angstige brein kunt laten doordringen.
Zou daar toen gaan werken in het magazijn. Maar moest een mondkap op dan geen werk joh! NextPlus gaat nazi
Oh je bent nog niet zolang gleuven vullerZou daar toen gaan werken in het magazijn. Maar moest een mondkap op dan geen werk joh! Next
Nee vanaf april ofzo. Heerlijk buiten en geen gezeik aan mijn kop. Ben je klaar ga je lekker wat voor jezelf doen. Heerlijk tochOh je bent nog niet zolang gleuven vuller
Lekker spelen op het fatsforumNee vanaf april ofzo. Heerlijk buiten en geen gezeik aan mijn kop. Ben je klaar ga je lekker wat voor jezelf doen. Heerlijk toch
Wat moet hij anders..... Een postbode in een normale plaats bezorgd de post en daarna moet hij de eenzame vrouwen af, in Zaanstad werkt dat niet probleem 1 ze stinken naar kamelen probleem 2 de mannen zijn thuisLekker spelen op het fatsforum