Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jep, zo zie ik het ook! Wat ik bij deze types in mijn omgeving zie is dat ze helemaal niet perse 'anders' zijn geworden... Hun donkere shit is vanuit al hun hoekjes en gaatjes naar de oppervlakte geslopen. Je haalt eruit wat erin zit.Deze mensen waren hun hele leven al zo. Het is de laatste 2 jaar alleen maar zichtbaarder geworden.
Mike
Die zie ik ook, Gelukkig Mike.Ik zie geen mannen, Robin. Ik zie moederskindjes met 'daddy issues'. En jawel, bijna 27 jaar al een relatie met dezelfde vrouw.
Mike
Helemaal naar Noord-Frankrijk afreizen voor een boosterprik, omdat je bang bent dat je in NL pas in februari 2022 ''geholpen'' kan worden: ''koekoek''
Hartaanval op de piste.... Een voordeel geen koelcel nodig gewoon laten liggenLost forever
Doet me gelijk denken aan Friso waarom hebben ze die vermoord?? Wist hij te veel?Hartaanval op de piste.... Een voordeel geen koelcel nodig gewoon laten liggen
Is hij echt dood? Er doen verhalen de ronde, dat Friso betrokken was bij de dood van Marianne Vaatstra. Mogelijk dat hij daarom voor de goegemeente voor ''dood'' door het leven moet gaan.Doet me gelijk denken aan Friso waarom hebben ze die vermoord?? Wist hij te veel?
Ok niet aan gedachtIs hij echt dood? Er doen verhalen de ronde, dat Friso betrokken was bij de dood van Marianne Vaatstra. Mogelijk dat hij daarom voor de goegemeente voor ''dood'' door het leven moet gaan.
Zijn graf is niet in de grafkelder in Delft waar de rest van de dode familie ligt.
Helemaal naar Noord-Frankrijk afreizen voor een boosterprik, omdat je bang bent dat je in NL pas in februari 2022 ''geholpen'' kan worden: ''koekoek''