Zathras
Well-known member
Nettie heeft het duidelijk niet begrepen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fatsnotbad bad.....Dit forum is nogal... mannelijk. What can I say?
Mike
Met je eensLoop je hier nu grapjes te maken of hoe zit 't, Mike ?
Ik ben onlangs aanwezig geweest bij twee van je lezingen, en vond het heel interessant en leuk .
Maar heb nu in een paar topics steeds hele vrouwonvriendelijke opmerkingen van jou gezien, valt me echt heel erg tegen . Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .
En zoals gewoonlijk weer die hysterische wijven
En zoals gewoonlijk weer die hysterische wijven
Alleen die feminazis die denken wat te zijn, ik heb er in het kampement weer 50 nieuwe, zitten altijd wel een paar bij die denken gelijk te zijn .... Die worden dan ook gelijk behandeld als man, de storm baan op met 30 kg op de rug en net zolang tot ze binnen de tijd zitten of zeikers als ze zijn.... Opgeven...Na 2 keer hoor je ze niet meerVrouwenhater.
Alleen die feminazis die denken wat te zijn, ik heb er in het kampement weer 50 nieuwe, zitten altijd wel een paar bij die denken gelijk te zijn .... Die worden dan ook gelijk behandeld als man, de storm baan op met 30 kg op de rug en net zolang tot ze binnen de tijd zitten of zeikers als ze zijn.... Opgeven...Na 2 keer hoor je ze niet meer
Ben nog geen Nederlands klinkende namen tegen gekomen volgens mij is mijn opdrachtgever racistischZit Corrie op de stormbaan?
Loop je hier nu grapjes te maken of hoe zit 't, Mike ?
Ik ben onlangs aanwezig geweest bij twee van je lezingen, en vond het heel interessant en leuk .
Maar heb nu in een paar topics steeds hele vrouwonvriendelijke opmerkingen van jou gezien, valt me echt heel erg tegen . Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .
Met je eens
De vrouwen op het forum negeren het inmiddels.
Ik laat het ook bij de persoon zelf.
Goede post van Mike. Top!
Dankjewel Heks
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .
Vergeet niet. Mike heeft ook al vaker gezegd dat soort gedrag wat vrouwen vertonen alleen maar zijn gang kan gaan als de mannen niet sterk genoeg zijn om ze de kop in te drukken. te veel low test "mannen" hebben we deze samenleving.Dankjewel Heks
Intuïtief voelde ik zoiets aan, anders was ik allang weg geweest op dit forum.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.
Ook woorden niet, die we gebruiken.
Ik heb zelf best veel ervaring met het onderbewuste, zelfs lezingen over gegeven, in het verleden.
Fijn dat je er weer bent, Heks
Dit forum heeft je nodig voor de balans.
@ Mike
Een top artikel!
Amen