toevallig zit er in mijn magnesium produkt ook taurine.
Weet je nog dat ik een bijnier produkt had genomen en daar heel naar van werd zodat ik op bed moest gaan liggen. Sindsdien dat produkt niet meer gebruikt. Trouwens, dat verhaal van Mike legt het ook heel goed uit.
Forefront zegt"Toch lost dit het probleem meestal niet op.
Meestal niet dus vaak wel. dan moet iedereen zelf maar zien of ze met zijn suggestie iets kunnen en willen uitproberen. Hij zegt nergens dat zijn suggesties zaligmakend zijn. en zo voel ik het ook niet. Vergeet niet dat onze zoektocht altijd individueel is.
"gebruiken we vaak koffie". ook hier zegt hij niet dat het moet, het is alleen maar een suggestie.
Trouwens, heel veel mensen gaan naar het toilet NA de koffie. Had ik vroeger ook. Ik neem nu 1x per dag koffie, gaat al jaren goed, maar een 2e kopje heeft me ook wel eens "problemen" gegeven. Dus thuis zou ik dat kunnen doen maar onderweg never nooit.
Bij voeding is gezondheid lees ik ook vaak. Maar waar ik ook lees, het moet me "aanspreken".
Ik heb dingen gebruikt jaren geleden die ik kennelijk niet meer nodig heb, o.a. candida was hardnekkig. Plus ik heb dingen weggelaten omdat Lievergezond zo hardnekkig was - laat je gluten staan. Helaas, zolang ik niet weet waar mijn "ongelukjes" af en toe vandaan komen kan ik het ook niet oplossen.
Soms is het toch wel iets met voeding maar soms ook weer helemaal niet, d.w.z. ik kan het dan niet plaatsen.