Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen.
Vaak word je kwestie verkeerd opgevat en wordt er van een mug een olifant maken.Je krijgt dan een opgeblazen respons terug ik zal hierdoor de volgende keer duidelijker zijn met het starten van een topic.Ik heb veel geleerd via dit forum en de site van Lia etc.Ben ook helemaal anti plantaardig en heb de laatse 4 maanden helemaal geen voedsel binnen gekregen wat fytinezuur bevat.Mijn zelfde klachten (huid en artritis)zijn nog steeds aanwezig.Ik heb vaak genoeg gezegd wat ik nuttig.Het enige wat er nog geschrapt moet worden,zijn de 2 bakjes koffie in de ochtend ,ben hier ook mee in de afbouwende fase.Aan de hand daarvan ben ik ook dit topic gestart omdat ik een alternatief zoek voor de melk in de koffie,daar ik gestopt ben met het nuttige van zuivel om proberen uit te sluiten of zuivel een verband heeft met mijn klachten.Zuivel is iets wat ik altijd mijn hele leven lang het meest geconsumeerd heb.Zuivel wordt ook vaker in kaart gebracht met huidaandoeningen,ken ook de ervaringen van mensen met huidklachten en zuivel via eerlijke forums zoals deze.En tuurlijk de rauwemelk die ik de laatse maanden veel gedronken heb is vele malen beter dan de kapotte melk in de supermark.Maar ik wil gewoon een bevestiging door het zelf te ervaren.Om terug te komen op het onderwerp over de rijstdrank ,wilde dit alleen maar gebruiken als klein scheutje in de koffie ,zodat ik daar rustig mee verder kan afbouwen en daarna met de rijstdrank kan stoppen.Het gaat dus om een scheutje.Mensen die volgens de schijf van vijf eten krijgen explosief veel fytinezuur binnen.En ik ben nog steeds ziek.Ben erg gemotiveerd en overtuigd dat het goed gaat komen,Ik eet nu 4 maanden volgens Wapf ,was ik hier maar eerder mee begonnen!