rijstdrank

Ja als iemand onwillig is. Uit dit topic blijkt niet dat iemand onwillig was, maar op zoek is.

Dan helpt begrip beter

Is niet mijn stijl

Hier is ook genoeg over te zeggen toch?

Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen


Wat is neerschrijven en wat is hier neerzetten

en wat betekent : dat merk ik wel vaker voortaan

Zie je, kritiek is zo makkelijk

 
Kritiek? Het is bedoeld als een weg wijzer dat je als je echt natuurlijk voedsel eet je niet verder hoeft te zoeken.

En die rijstdrank is niet natuurlijk dat weet jij ook.

Alleen in bepaalde gevallen helpt het tijdelijk toedienen van suplementen.

 
Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen.


Dit bedoel ik met kritiek, niet over de voeding of wat ook zelf

Ik zie rijstdrink niet als een supplement,maar sommige mensen zijn nog niet zover. Ik heb het trouwens nog nooit op ook.

Het gaat mij niet om de voedingsadviezen ansich maar om wat ik eerder schreef, de manier waarop

 
Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen.


Vaak word je kwestie verkeerd opgevat en wordt er van een mug een olifant maken.Je krijgt dan een opgeblazen respons terug ik zal hierdoor de volgende keer duidelijker zijn met het starten van een topic.Ik heb veel geleerd via dit forum en de site van Lia etc.Ben ook helemaal anti plantaardig en heb de laatse 4 maanden helemaal geen voedsel binnen gekregen wat fytinezuur bevat.Mijn zelfde klachten (huid en artritis)zijn nog steeds aanwezig.Ik heb vaak genoeg gezegd wat ik nuttig.Het enige wat er nog geschrapt moet worden,zijn de 2 bakjes koffie in de ochtend ,ben hier ook mee in de afbouwende fase.Aan de hand daarvan ben ik ook dit topic gestart omdat ik een alternatief zoek voor de melk in de koffie,daar ik gestopt ben met het nuttige van zuivel om proberen uit te sluiten of zuivel een verband heeft met mijn klachten.Zuivel is iets wat ik altijd mijn hele leven lang het meest geconsumeerd heb.Zuivel wordt ook vaker in kaart gebracht met huidaandoeningen,ken ook de ervaringen van mensen met huidklachten en zuivel via eerlijke forums zoals deze.En tuurlijk de rauwemelk die ik de laatse maanden veel gedronken heb is vele malen beter dan de kapotte melk in de supermark.Maar ik wil gewoon een bevestiging door het zelf te ervaren.Om terug te komen op het onderwerp over de rijstdrank ,wilde dit alleen maar gebruiken als klein scheutje in de koffie ,zodat ik daar rustig mee verder kan afbouwen en daarna met de rijstdrank kan stoppen.Het gaat dus om een scheutje.Mensen die volgens de schijf van vijf eten krijgen explosief veel fytinezuur binnen.En ik ben nog steeds ziek.Ben erg gemotiveerd en overtuigd dat het goed gaat komen,Ik eet nu 4 maanden volgens Wapf ,was ik hier maar eerder mee begonnen!

 
Quote:
alleen maar gebruiken als klein scheutje in de koffie



Heb je kokosmelk al geprobeerd?

Lekker en goed voor je.

 
Dat is geen kritiek maar een weg wijzer, zodat je gaat nadenken.

Het raakt je wel dus..........

Als iemand je advies geeft kun je of het opvolgen of niet opvolgen. Maar je weet waar je de gezondheid winst kunt vinden.

In ieder geval die rijstdrank is niks.

En ik val niemand aan, maar van kop tot teen heb ik wel iets in mijn leven opgelopen, en ik ben erachter gekomen dat het beter is mee resoluut iets aan te pakken en dat je los moet laten, dat het verstand je kan helpen met analyseren, maar dat je het ook op hetzelfde moment moet toepassen, en achteraf komt je analyserende verstand erachter: 'hey ik had mee op mezelf moeten vertrouwen en op goede adviezen van ervarings deskundigen, in plaats van oeverloos te vechten met mezelf van ja of nee of misschien of moet het zo of zo, doe probeer uit.'

 
ja gisteren een blikje gekocht in de reform zaak ,heb het op gedronken erg lekker.Vraag me af of ik het moet verdikken om als sausje te gebruiken voor over het vlees

 
Mij raakt het niet persoonlijk hoor.

Door al het vet heb ik een gladde rug :-)

Het gaat mij niet om de rijstdrank zelf, maar hoe je reageerde.

Nog 1 keer dan
Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen.


En nu stop ik ermee, als je niet begrijpt dat dit mensen niet verder helpt houdt het voor mij op.

En in ieder geval maak dan leesbare zinnen. :D :-)

Je houdt niet van zachte heelmeesters, dus dan hier mijn tip :mrgreen:

http://www.loi.nl/opleidingen/index...29926056&gclid=CNuW0_aL47YCFU5b3godW2MAow

 
Quote:
Dat is geen kritiek maar een weg wijzer, zodat je gaat nadenken.

Het raakt je wel dus..........


jouw advies is goed.

verders : het raakt je wel dus ,daarvan vind je het antwoord hier boven

 
Amancy en Henry ZAND EROVER.

ik begrijp best dat als ik of een ander persoon iets schrijft over voeding

dat mensen het niet meteen willen geloven want wie ben ik

Vandaar dat ik ook altijd kijk naar mike zijn berichten en zijn bevestigingen

want hij heeft dit forum ook opgezet.

gebruik je boeren verstand. Een tip voor mensen die nieuw zijn op dit forum

lees eerst het boek van westonprice. en raak niet in de stress want alles komt goed.

 
Het gaat niet meer om de kern ( de toon ),ik ga lekker de zon in. :D

 
@ Robin,

we zijn hier om elkaar te helpen, om wat te leren, niet om elkaar de maat te nemen. Ik reageerde op de toon van het schrijven van Amancy.

Niet op Amancy persoonlijk en zeker niet op de inhoud.

 
@ Robin, we zijn hier om elkaar te helpen,om wat te leren, niet om elkaar de maat te nemen.

Henk,

daar ben ik het mee eens!

Zand erover.

 
Henk,

Mij bevalt de directe stijl van communiceren van robinAlexander wel. Als dit forum zich door 1 ding kenmerkt, dan is het wel duidelijkheid. En, zoals Amancay al schreef: zachte heelmeesters, stinkende wonden. Ik zie het probleem dus niet!

Mike

 
Mike,

Ik het nergens over de stijl van robinAlexander gehad hoor.

Ik hou zelf van duidelijkheid en ik ben ook geen zachte heelmeester, zoals blijkt uit mijn voorstelstukje.

Maar het ging mij meer om de toon van Amancy

Quote:
Ja robinAlexander ze lezen niet wat ik of jij neerschrijf. Dat merk ik wel vaker voortaan, dat ze van alles vragen en hier neerzetten, maar dan niet de antwoorden goed lezen


 
Met de toon van Amancay is niets mis. Duidelijkheid troef! Ik ben bang dat jij lijdt aan het politiek correcte virus waar zoveel Nederlanders mee besmet zijn. Als je al moeite hebt met de woorden van Amancay, dan moeten je tenen regelmatig krom staan als je mijn woorden leest!

Mike

 
Niet alleen politiek correcte virus, maar ik werd er ook van beschuldigd niet goed Nederlands te schrijven? Het ene werd mee het andere.

Dus de toon kwam van Henk af, niet van mij. En Henry is al een tijdje op het forum bezig met zoeken.

Ik gaf alleen maar een feit door, maar mee was ervan alles mis, zelfs mijn Nederlands, nou?

 
Mike,

Nee ik ben totaal niet politiek correct, integendeel zelfs.

Nee mijn tenen staan niet krom als ik je stukjes lees.

Ik hou van duidelijkheid.

Ik heb de discussie met Indigo gevolgd, waar ik dit las
Quote:
Indigo, Indigo toch

, ook van Amancy

Alsof Indigo niet helemaal goed wijs is. Ik heb bij jou deze toon nog nooit gezien hoor Mike.

Als iemand hier nog niet zo lang is, reageer jij zelf echt niet zo.

Velen hebben ook in de leugen van het vegetarisme geloofd en zullen best ook vaak gewaarschuwd zijn en toch gingen ze door.

En dat hebben andere mensen weer met andere eetgewoontes.

 
Ik reageerde als voorbeeld hoe ik zou kunnen reageren zoals jij reageert Amancy.

Je leest zelf absoluut niet goed.

Quote:
maar dan niet de antwoorden goed lezen


De pot verwijt de ketel ..............

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan