rijstdrank

Ik zit er allemaal niet mee ,ik blijf jullie gewoon bevriend.Ben nu thee aan het drinken heb er een grote schep roomboter in gedaan.Kennen jullie dit ? het is maar een probeersel van mij.Vind het heel lekker! :-)

 
Boter in de thee is al vaker beschreven op het forum. Het smaakt mij altijd prima, maar vergeet er vaak aan te denken. Al drink ik thuis zelden thee.

 
Ik heb net een finke schep rauwe boter in mijn bottenbouillon gedaan! :D

 
Wat Betreft Indigo, Indigo toch, jij maakt er iets van wat ik helemaal niet zeg, je moet je eens inleven in wat er staat.

En Mike, ik ben geen vrouw maar een man, mijn naam Amancay komt vanuit Argentinie, waar ik jaren geleefd heb. Ik woonde hoog in het Andes gebergte, en mijn huis had de naam: Amancay.

Amancay is een zeer bekende bloem in het merengebied rond San Carlos de Bariloche.

En in Argentinie zeggen de mensen waar het op staat. Al zijn ze wel wat melancholiek.

Ik heb daar veel vrienden gehad onder de Mapuche indianen, Gabriel bijvoorbeeld ging vaak jagen, kwam hij terug zat hij vaak onder het bloed, gewoon de echte rauwe waarheid. Ook heb ik vaak daar in de bergen vertoeft zonder veel eten mee te nemen.

Vanaf de eerste dag daar had ik al wat indiaanse vrienden, en waarom? Omdat een indiaan mee ziet of je nep bent of een echt mens. Ze zeggen niet veel, maar kijken wel wat of hoe je ergens mee omgaat. Bevalt het ze niet, dan moet je niet verbaasd zijn dat ze gewoon verder gaan met hun eigenste leven.

 
Mike,

Ik schrijf nergens dat Amancy niet goed wijs is!!

Als ik dingen toegeschreven krijg die ik niet geschreven heb kan je rare discussie krijgen.

Ik schreef dit:

Quote:
Ik heb de discussie met Indigo gevolgd, waar ik dit las

Indigo, Indigo toch

, ook van Amancy

Alsof Indigo niet helemaal goed wijs is.


 
Quote:
alsof


Quote:
toch


En hier laat ik het bij. Ik heb geen zin in welles nietes spel.

Als dit je stijl is, prima.

Hier is het forum niet voor gemaakt, voor deze discussies :D

 
Ik denk dat we deze discussie maar eens moeten gaan sussen. Vooral omdat henry aangeeft hier totaal geen aanstoot aan te nemen. Dus, heren: cool it!

Mike

 
Ik bedoel niet persoonlijk hoor Mike, naar niemand toe.

Even goede vrienden.

Ik hoop dat Amancy me eens uitnodigt voor een reisje naar Argentinie :-)

 
May the Warm Winds of Heaven

Blow softly upon your house.

May the Great Spirit

Bless all who enter there.

May your Mocassins

Make happy tracks

in many snows,

and may the Rainbow

Always touch your shoulder

Peace with all there is......................................

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan