Ik heb nu al een paar sites afgewerkt die vertellen waar je op moet letten bij pijn bij katten. Ik herken niet of nauwelijks iets bij Boogie, ik denk dat ze haar hoge intelligentie gebruikte om slechts op zeer subtiele wijze dit kenbaar te maken. Tot voor die bewuste week mauwde ze normaal, was nog altijd even lief en vriendelijk en had energie voor tien, met een hoog gehalte aan lol. Daarmee is dus niet gezegd dat ze geen pijn had, want het viel me op hoezeer ze naar mijn vriendin trok.
Verder heb ik er werkelijk niets van gemerkt. Ze trok regelmatig beide pootjes onder haar lichaam, ik noemde haar dan 'kat zonder pootjes'. Ze deed van alles met die pootjes, zoals die foto's met haar poot over de ogen wel demonstreren. Ik heb geen idee of die bewuste foto met de pootjes gekruist daadwerkelijk een teken van pijn zijn, maar ik geloof je als je het zegt. Haar staart reikte altijd als een antenne naar de hemel als ze lol had. Ik zie foto's van katten met pijn die er echt miserabel uitzien. Niet Boogie, zelfs niet 2 weken geleden.
Mike