@ Haydarpasa
Quote:
Het enigste wat ik me bij roomboter nog een klein beetje druk om maak is de verpakking, het is wel papier maar de coating aan de binnenkant ben ik niet zo kapot van aangezien roomboter bijna puur vet is migreren de stoffen heel makkelijk in de boter...
Ik kan begrijpen dat je bij dit soort dingen stil staat en eens rondkijkt of rondvraagt of het ergens beter kan. Werken aan verbetering, daar is niks mis mee. Maar ik zou me wel vooral blijven concentreren op de grote lijnen en de details meepikken waar mogelijk. Gaat het niet zoals ik zou het zou willen, so be it. Dat probeer ik gewoon te accepteren en als ik het niet los kan laten, dan zou ik het zelf moeten gaan doen, maar ik heb er geen zin in om voor koeien te gaan zorgen in het leven dat ik nu heb. Ik ben blij dat er bio en bd voeding is en dat ik de weg ernaar heb gevonden. Ik dacht gelezen te hebben dat het met dat migreren wel meevalt wanneer het vaste vetten zijn.
Daarbij vertrouw ik mijn lichaam ook wel het nodige ontgiftigingswerk toe, zeker als ik zo nu en dan ook nog eens een periode ga vasten. We kunnen wel wat hebben, zeker als je zo gezond eet. Dit vertrouwen is een positieve energie. Angst voor van alles is een negatieve energie en die kan ook ziekmakend werken. Ik probeer daar ver bij uit de buurt te blijven, maar dan zonder mijn kop in het zand te steken. Bewustzijn en waakzaamheid is belangrijk, maar dat is ook genoeg. Zo denk ik er over.