Rusland

Hoeveel Nederlandse soldaten ken jij die op missie daar actief zijn? Dit is een relatief klein clubje criminele huurlingen waar we maar beter vanaf kunnen zijn!

Mike
Oorlogskreng is toch ook voorstander van een klein EU huurlingenleger en afschaffing van alle andere nationale legereenheden of ligt dat anders ?
Dan zou het een logische zet zijn van dat mens om eigen NL legereenheden af te laten maken in nep-oorlogen ?

Net ff het nieuws gehoord op de Radio, het hele nieuws ging alleen maar over Rusland en Oekranie en NIKS te horen sinds 2 jaar over Cojona. Daarna gingen ze over op de files. Wat een poppenkast, hoe duidelijk wil men het nog hebben?

Oorlogskreng is toch ook voorstander van een klein EU huurlingenleger en afschaffing van alle andere nationale legereenheden of ligt dat anders ?
Dan zou het een logische zet zijn van dat mens om eigen NL legereenheden af te laten maken in nep-oorlogen ?
Fuck if I care. Had je maar geen huursoldaat moeten worden.

Mike

Hoeveel Nederlandse soldaten ken jij die op missie daar actief zijn? Dit is een relatief klein clubje criminele huurlingen waar we maar beter vanaf kunnen zijn!

Mike
Officieren en onder officieren 6,
Mariniers stuk of 40
Ze zijn niet aan land op dit moment, bescherming scheepvaart in de Oostzee maar binnen 24 uur inzetbaar via Polen.

Mijn moeder belde net,

Het is toch oorlog, zie ik net op NOS.
Dus je had toch niet gelijk dat er geen oorlog zou komen!

Ja hoe ga je dit uitleggen aan je moeder😖
Ze is best goed wakker en heeft geen vaccins genomen of testen gedaan enz. Maar dit gelooft ze dan toch weer wel!?!

Ach ja, next!🤡

Mijn moeder belde net,

Het is toch oorlog, zie ik net op NOS.
Dus je had toch niet gelijk dat er geen oorlog zou komen!

Ja hoe ga je dit uitleggen aan je moeder😖
Ze is best goed wakker en heeft geen vaccins genomen of testen gedaan enz. Maar dit gelooft ze dan toch weer wel!?!

Ach ja, next!🤡
Misschien kun je haar aan het verstand krijgen dat Rusland gericht Amerikaanse labo's aanvalt waar met versterkte ziektekiemen wordt gewerkt en dit als daad van zelfverdediging moet worden gezien.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan