Rusland

Heb je de toespraak gelezen ? Ik wil daar wel eens wat duiding voor hebben. Dat er banden zijn met het WEF is overduidelijk.

Citaat uit de toespraak :

hij heeft het ook over the new START

Deze uitspraak is interessant :

Als ik het zo lees, voert Putin zijn eigen vlag maar niet perse de agenda van het WEF.
Trump was ook vol lof over Klaus als hij Davos bezocht voor het WEF. Dat zegt helemaal niets. Dit zijn uitstekende acteurs, spionnen en bovenal SOLDATEN.

Mike

Russia Joins Centre for the Fourth Industrial Revolution Network

• The Russian Federation and the World Economic Forum announced the Centre for the Fourth Industrial Revolution Russia
Moscow, Russia, 13 October 2021 – Russia will take a leading role in shaping the trajectory of the Fourth Industrial Revolution. Today, leaders from the Russian Federation and the World Economic Forum announced the Centre for the Fourth Industrial Revolution Russia.

Catalysing events voor een Great Reset?

Zou me niets verbazen als de USA false flag aanvallen gaat plegen op z'n eigen cyber infrastructuur en dit dan blamed op Rusland.

Laatst bewerkt door een moderator:
'Wakkeren'. :rolleyes: Ze hebben allemaal nog steeds last van hun winterdepressie, ondanks dat de zon nu steeds meer doorkomt. Ik denk dat we pas een betere wereld hebben als we de levertraan verplicht herintroduceren als de 'r' weer in de maand komt!

Mike

Zie je wel dat zelfs veel wakkeren nog in coma liggen, ze kijken nooit verder dan hun neus lang is, zelfde als Trump weer iets, zegt over prikken, laat ze maar slapen des te harder de klap
Ja precies, ik doe ook geen moeite meer om ze te overtuigen hoor.
Maar dit was zo'n figuur wat tegen mij zei dat ik geen info meer door moest sturen want hij wilde " gewoon" door met zijn leven.
Maar wel dit even naar mij sturen :ROFLMAO:

'Wakkeren'. :rolleyes: Ze hebben allemaal nog steeds last van hun winterdepressie, ondanks dat de zon nu steeds meer doorkomt. Ik denk dat we pas een betere wereld hebben als we de levertraan verplicht herintroduceren als de 'r' weer in de maand komt!

Mike
Dan wel de echte ouderwetse levertraan graag🤣🤣🤣 voor die suffe sukkels

Ja precies, ik doe ook geen moeite meer om ze te overtuigen hoor.
Maar dit was zo'n figuur wat tegen mij zei dat ik geen info meer door moest sturen want hij wilde " gewoon" door met zijn leven.
Maar wel dit even naar mij sturen :ROFLMAO:
C19 all over again. ' Die discussie ga ik niet aan'. 'Jouw info komt van dubieuze bronnen'. 'Ik ken mensen uit Oekraine die...'. En ondertussen wel zelf de grootst mogelijk propaganda sturen. Seen the movie. Wore the T-shirt. Been there. Done that. 😴🤡

Mike

Ach Mark Rutte toch🤡 die ligt zich vanavond natuurlijk helemaal het schompes te rukken die rukker🤣Screenshot_20220226-194520.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan