snurken

Poekie

Administrator
Ik kreeg een tijdje terug een verzoek om linken te ruilen. voedingisgezondheid.nl als link op hun site en www.snurkentherapie.nl als link op mijn site.

Maar toen ik de site doorgelezen had vond ik het niet zo'n goed idee. Ik heb terug gemaild dat ik informatie op de site mistte over goede voeding in connectie met snurken.

De dame heeft het besproken op haar werk en ze willen een link op nemen naar een goede voedingssite.

Nu heeft ze gevraagd of ik een tekst kan schrijven hierover: de link tussen snurken en (geen) goede voeding.
Quote:
Beste Lia,

Enige tijd geleden mailde ik jullie i.v.m. een linkverzoek.

Je gaf toen aan dat er op onze site (nog) te weinig te lezen is over de

invloed van voeding op snurken. Ik heb even overlegd en we hebben er

gezamenlijk nog eens over nagedacht. Eigenlijk zouden we het heel leuk

vinden om wat informatie over voeding i.v.m. snurken op de site te

plaatsen.

Zoals je misschien gezien hebt hebben we wel 'wat kan ik zelf doen' e.d.

opgenomen in de site. Een pagina over voeding zou daar goed bij passen.

Nu is het niet helemaal ons expertisegebied, dus wilde ik vragen, zou jij

misschien kunnen helpen met het vinden/schrijven van informatie die we op

kunnen nemen?

Met vriendelijke groet,

Jasmijn

Snurkentherapie.nl

Zouden jullie mij willen helpen met meer informatie over een snurkstop n.a.v. goede voeding?

Lia

Ook heel effectief tegen snurken: je mond dichtplakken met een pleister op zijn Buteyko's: men neme Leukopor (breed) of Hansaplast soft, ca 6 cm afscheuren, een halve cm omslaan en dan verticaal over je (of zijn) mond plakken. Dankzij dat dubbele stukje kun je het snel van je mond afhalen als je het echt benauwd hebt.

Quote:
Slaapt Mike nog steeds op de bank? Want dat is dan geen goede reklame....

Ja, nog steeds. Vergeet niet dat ik nog flinke hoeveelheden slijm heb opgeslagen in mijn gezichtsholtes en zodra ik 'horizontaal ga' deze mijn neusholtes gaan blokkeren, waardoor ik 's nachts een gedwongen mondademhaler word. Elke ochtend loos ik vervolgens het losgekomen slijm. Dat is al heel wat, als je bedenkt dat dit al die tijd dik en taai slijm was en nu dun en waterig is geworden, waardoor ik het kan lozen. Dit is een proces van vele jaren, daarover maak ik me geen enkele illusie!

Mike

Je ligt dan wel iedere nacht te hyperventileren.

Heb je de pleister-truc als eens geprobeerd? Of op je zij slapen?

Is er een manier om achter te komen of je 's nachts door je mond ademt? Behalve een camera in je kaner zetten :p

Mike, heb je de pleister-truc al eens uitgetest? Het is twee nachten raar, en dan ben je er aan gewend.

Jenneke,

Ik ben vreselijk slecht met mijn adem inhouden, daarom werkt die controlepauze bij mij ook niet. Als ik mijn mond afplak en onvoldoende door mijn neus kan ademen, dan schiet ik pas in de hyperventilatie! Ik heb ooit 1 keer in mijn leven gesnorkeld, in Egypte, althans een poging daartoe gedaan. Dat duurde slechts enkele minuten en toen was ik alweer terug op de boot! Ik kon niet meer ademen in dat water en dan slaat bij mij vrijwel meteen de paniek toe en kom ik in een overlevingsinstinct dat heel oer is.

Mike

Mike,

Dat klinkt meer als een fobie of een trauma.

Kun je overdag wel altijd met je mond dicht ademen?

Hoi Mike,
Quote:
Vergeet niet dat ik nog flinke hoeveelheden slijm heb opgeslagen in mijn gezichtsholtes en zodra ik 'horizontaal ga' deze mijn neusholtes gaan blokkeren, waardoor ik 's nachts een gedwongen mondademhaler word. Elke ochtend loos ik vervolgens het losgekomen slijm.

Zuivel kan ook slijmopwekkend werken. Merk je verschil ik de hoeveelheid slijm als je alleen kefir drinkt en geen melk?

Bij mij helpt een doorgesneden ui naast het bed perfect om snurken tegen te gaan.

Hoi Henk,

Dat zal ik eens tegen mijn vader vertellen,die snurkt ook behoorlijk.Hij is ook aan de wapf,niet helemaal maar toch wel goed.Is al wat kilos kwijt,maar toch blijft hij snurken.

Van de week lang hij op de bank te snurken( :o) en er was een vogel uit zn voliere hem precies aan het nadoen.Iedere keer als er een snurkpauze kwam deed de vogel hem perfect na :lol:

@Daniellemv4 haha lol :-)

Kan het ook met de keelamandelen te maken hebben?

Mijn dochter van bijna 5 snurkt als een tierelier en heeft mega grote amandelen.

Vreemde is dat zij degene is die zich vaak verslikt, volgens anderen moet ik de huisarts bellen, want het is niet normaal aldus hen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan