S
Samsa
Guest
Offff.... Dat je als man zijnde als transgender de straat op gaat, flink in de make up
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Offff.... Dat je als man zijnde als transgender de straat op gaat, flink in de make up
Zou geweldig zijn als alles in mei over is, of dan ook meteen alles teruggedraaid/van tafel is, vraag ik me af. Toen ik ervoor koos de boel te verlengen (2020), was dat omdat ik niet door rare hoepels wilde hoeven springen om mijn RBW of legitimatie niet te laten verlopen. Aan een ieder de keuze te doen met de info wat hij/zij wil.Als we ervanuit gaan dat het na mei over is dan lijkt mij dit ook niet nodig toch? Ik heb er in elk geval vertrouwen in dat (ZE) het niet meer voor elkaar gaan krijgen.
De ene keer Edwina en de andere keer als Shaquina.. zo blijf je onder de radarIk verkleed me wel als Edwina
Charmante naam voor een vrouwIk verkleed me wel als Edwina
Charmante naam voor een vrouw
Los van of het wel of niet over is, zoals mike ook al eens zei tijdens dotcom radio: als (ZE) willen kunnen ze overal bij. Dus of je nou een nieuw pasje hebt, ze kunnen dat ook blocken. Net zoals de nederlanders die naar buitenland gaan en off the grid gaan, ik denk dat als ze die macht werkelijk hebben, je echt niet aan hun aandacht ontsnapt.Zou geweldig zijn als alles in mei over is, of dan ook meteen alles teruggedraaid/van tafel is, vraag ik me af. Toen ik ervoor koos de boel te verlengen (2020), was dat omdat ik niet door rare hoepels wilde hoeven springen om mijn RBW of legitimatie niet te laten verlopen. Aan een ieder de keuze te doen met de info wat hij/zij wil.
Of Oekraïens... En het voordeel is dat eventuele stoppels of snor niet weggewerkt hoeft te worden...Ik denk toch dat jullie met die namen slechte punten gaan scoren op het sociaal kredietsysteem, klinken waarschijnlijk te Russisch.