Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

fattymama

New member
Beste forumleden, graag maak ik jullie attent op het volgende evenement waarop Mike Donkers zal spreken over spiritualiteit en voeding van natuurvolkeren.

Voor meer info:

https://www.butterflysound.org/soulful-sunday-morning-cafe/

Fattymama

Ik ben al wel eens bij dit thema geweest, maar het interesseert me nog steeds. Zeker met de info die ik nu weet over kwantummechanica.
En ook na het lezen van het boek van Bruce Lipton; de overtuiging en nu ben ik bezig met zijn 2e boek van de evolutie. De puzzelstukjes vallen zo op zijn plaats, het zijn dezelfde puzzelstukjes die hier op het forum aangereikt worden. Dus met meer info en weten dan voorheen wil ik die lezing nog eens bijwonen en zien of ik er nog meer uit kan horen. Nijmegen is ook niet zo ver van mij en mijn beste vriendin woont daar. Als zij zondag thuis is, kan ik de lezing gelijk knopen aan een bezoek bij haar. Twee mooie vliegen in een klap.

Monique en Mike, mijn vraag is of ik me kan aanmelden? Het ziet ernaar uit dat men gewoon kan komen. Hoe ben ik verzekerd van een plaatsje?

Dorothé

Is interessant hoor Dorothé. Die lezing heeft Mike hier ook al eens gegeven.
De opzet van de Soulful Sunday Morning ziet er mooi uit, ik zie ook meditatie en healing... is dat niet new age bullshit Mike? ;-)

Hoi Elkedageenei,

Ja, ik ben ook al bij ditzelfde thema geweest, maar wil het nog eens horen met het weten wat ik nu heb.

Dorothé

De opzet van de Soulful Sunday Morning ziet er mooi uit, ik zie ook meditatie en healing… is dat niet new age bullshit Mike? ?

Haha, touche! De oplettende lezer heeft wellicht al door dat fattymama mijn vriendin is. Daarom weet ik 100% zeker dat het hier geen New Age-BS betreft. Zij geeft ook cursussen over intuitie en mediumschip volgens de no-nonsense Engelse stijl. Op 3 maart doet ze ook een demonstratie mediumschap, samen met Monique van den Bel.

Mike

Ik vind het geen bullshit maar weet hoe jij tegen bepaalde zaken aankijkt. :P

Prima, dan hoop ik dat ik nog een plaatsje kan krijgen. Ik wacht het antwoord af van Monic. Mocht het lukken, dan koop ik een treinkaartje.

Dorothé

Het wordt een interactieve bijeenkomst waarbij we beginnen met een korte meditatie gevolgd door een healingmoment voor jezelf of anderen. En inderdaad het is absoluut geen new age bs maar gebruikmaking van wijze tradities uit oude culturen ?

Het wordt zondag prachtig lenteweer! De locatie in Ubbergen bij Nijmegen staat bekend om de mooie bronnenbossen en het heuvelachtige landschap. De interactieve lezing van Mike is dus perfect te combineren met een wandeling door één van de mooiste bossen van Nederland.

Je kunt je nog opgeven via www.butterflysound.org

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan