Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Het is een vervolg. Mijn vriendin heeft vragen gekregen n.a.v. mijn vorige praatje en bovendien heb je zelf meegemaakt dat er spontaan een gesprek ontstond over water. We hebben dus besloten om deze keer de focus te leggen op water en zout, uiteraard in relatie met spiritualiteit. Ik zal deze keer Kangen-water meebrengen!

Mike

Nou, ik heb net gekeken voor de treinverbinding maar er wordt aan het spoor gewerkt en tussen Sittard en Roermond moet ik dan een bus nemen. Dit is toch nooit zo zeker als een trein, en er hoeft maar iets van een opstopping te zijn en dan loopt het mis.

Ik laat dan deze kelk aan mij voorbij gaan. Heel erg jammer, maar het wordt te veel stress.
Ik denk dat ik de hoofdzaken van de voeding en spiritualiteit toch al wel gehoord heb. Ik vermoed dat het hoofdzakelijk over het kangenwater zal gaan en dat is wel hoog interessant, maar mijn lievelingsthema is meer voeding en spiritualiteit.

He, echt jammer.

Dorothé

Ik hoop dat het zo een beetje neerkomt op jouw lezing bij de Wise Traditions en dat ik dan niet veel van het verhaal hierdoor ga missen, omdat ik dit al gehoord heb.

Het zij zo en ik hoop dat ik een andere keer weer van een lezing mag gaan genieten. Zeker ook de locatie en de rol van Monic waren in dit geval heel erg fijn.

Dorothé

Heel aardig dat je daaraan denkt, maar ik wil ook niemand lastig vallen. Mijn vriend zou me naar Station Maastricht brengen en dan wordt het een moeilijke reis met bus en trein en stress.

Ik weet je geweldige verhaal over het Keltisch Zeezout, dit is zeer spiritueel en ik heb ook laatst je geweldige verhaal over het Kangenwater gehoord, ook de verbinding met spiritualiteit. Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren en dan lukt het vast een andere keer wel weer.

Het was sowieso een beetje raar. Mijn vriendin kon helaas weer niet, maar goed, dat was geen reden. Ik heb de dag daarna een gesprek voor een baan. Dat houdt dan in dat ik daarvoor van het UWV een opleiding mag doen en het is BBL voor Maatschappelijke zorg GGZ. Of ik door dit bedrijf wordt aangenomen, dat hangt er nog maar vanaf. Dus ik vond het al wat veel op elkaar en wil natuurlijk daar bij die baan goed voor de dag komen en me dus goed voorbereiden.

Ik denk dat het deze keer dan maar zo is.

Dorothé

En...ik denk dat ik dan toch maar weer eens een paar rijlessen moet gaan nemen. Het is van de zotte dat ik met een rijbewijs niet DURF te rijden.

Dorothé

Zondag 10 maart spreekt Mike Donkers wederom op de Soulful Sunday Morning. Deze keer is het thema "De helende kracht van water en zout". Naar aanleiding van de vorige Soulful Sunday ontstond de vraag naar een vervolg. Daarom zal Mike op 10 maart spreken over de rol van water en zout in relatie tot voeding en spiritualiteit.

Info en reserveren:

https://www.butterflysound.org/soulful-sunday-morning-cafe/

Nog 3 dagen te gaan voordat Mike Donkers gaat spreken over de rol van water en zout in relatie tot voeding en spiritualiteit. Welk water? Welk zout? Mike neemt Kangen-water en Keltisch zeezout mee zodat je zelf het verschil kunt ervaren.

Entree is gratis, voor de koffie en thee wordt een kleine bijdrage gevraagd.

Reserveren via https://www.butterflysound.org/contactgegevens/

Mike en Monic,

Veel succes morgen met de mooie lezing. Ik kom graag wel weer een andere keer voorbij.

Dorothé

Volgende week zondag 14 april

Met (jong)volwassenen stil staan bij ingrijpende verlieservaringen - en daarbij de stem van de ziel opnieuw leren horen. Op zoek naar een blijvende verbondenheid met de overleden dierbaren én de kracht van het 'alleen verder kunnen gaan'. Hoe doen jonge mensen dat, hoe doen wij dat, wat zien we om ons heen?

Op deze ochtend deelt Nicole Schubert haar ervaringen als docent en geestelijk begeleider met ons en draagt impulsen aan om onze eigen ervaringen, voorstellingen en ideeën - creatief of niet ? - te verkennen.

Info en reserveren: https://www.butterflysound.org/soulful-sunday-morning-cafe/

Aanstaande zondag 14 april is het thema: "Rituele creativiteit bij rouw" door docent en geestelijk begeleider Nicole Shubert.

Entree is gratis, voor koffie en thee vragen we een kleine bijdrage. Graag reserveren.

Fattymama

Wat een mooi thema Fattymama. Ik kan niet en het is ook wel erg ver. Maar zeker een boeiend thema!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan