Spanje

Wel hier wordt nu al 1j 1/2 continu over covid op tv en nu plots, niks meer, maar 24/24 7/7 La Palma. Waarom ? Manipulatie ? Men wou 24/24 covid, angst ed, mss wil me nu 24/24h La Palma om die covid even uit beeld te houden, maar voor wat ? Afleiding.
Afleiding omdat het kaartenhuis in elkaar gaat storten?

Lichtpuntje??? Ben altijd beetje voorzichtig met deze website. Weet iemand of dit klopt?
Geen betrouwbare site, maar desondanks hoop ik dat dit klopt. Wie kan dit verifieren?

Mike

Geen betrouwbare site, maar desondanks hoop ik dat dit klopt. Wie kan dit verifieren?

Mike
Bataafse heeft van een dubieuze Spaanse "nieuwssite" Die het weer van een nog onbetrouwbaardere Spaanse "nieuwssite" Heeft. Verder valt er niets te vinden misschien hebben we op het Forum iemand die beter is met Spaans...
Lijkt categorie Micha kat Charlie Ward.... Maar mijn Spaans is niet vlekkeloos

Mike

Mike
Hetgeen er gebeurt is dat Liberum advocatenbureau een vraag heeft gericht aan ministerie en dat het ministerie inderdaad geantwoord heeft dat ze geen corona hebben geisoleerd en ook geen weet hebben van labo in Spanje die dat heeft. Daarnaast zeggen ze ook dat PCR niks aantoont op zich maar dat eindversntwoordelijkheid ligt bij degene die test afneemt, maw hier wassen ze hun handjes schoon.

Hetgeen er gebeurt is dat Liberum advocatenbureau een vraag heeft gericht aan ministerie en dat het ministerie inderdaad geantwoord heeft dat ze geen corona hebben geisoleerd en ook geen weet hebben van labo in Spanje die dat heeft. Daarnaast zeggen ze ook dat PCR niks aantoont op zich maar dat eindversntwoordelijkheid ligt bij degene die test afneemt, maw hier wassen ze hun handjes schoon.
Dat handen wassen is logisch, maar geen rechter die uitspraken gedaan heeft?
Ik kom dat zo niet tegen hier vandaan, met beperkt Spaans

Dat handen wassen is logisch, maar geen rechter die uitspraken gedaan heeft?
Ik kom dat zo niet tegen hier vandaan, met beperkt Spaans
Neen, want dit is niet naar een rechter gegaan, maar naar het Ministerie van Gezondheid

Mike
Ik heb het even gevraagd aan nederlander die ooit ook op forum kwam en in Spanje woont, en die zei dit
Ik weet dat het hier helemaal voorbij is op de mondkapjes na. Alles is weer normaal eigenlijk beter dan Nl en ik weet dat de prik hier nooit verplicht kan of zal worden ivm discriminatie in de grondwet artikel 14 en daar zijn ze hier heel erg streng en trots op. Dus dat het op omvallen staat zou goed mogelijk zijn… als ik iets meer hoor zal ik het doorgeven.

Ik heb het even gevraagd aan nederlander die ooit ook op forum kwam en in Spanje woont, en die zei dit
Ik weet dat het hier helemaal voorbij is op de mondkapjes na. Alles is weer normaal eigenlijk beter dan Nl en ik weet dat de prik hier nooit verplicht kan of zal worden ivm discriminatie in de grondwet artikel 14 en daar zijn ze hier heel erg streng en trots op. Dus dat het op omvallen staat zou goed mogelijk zijn… als ik iets meer hoor zal ik het doorgeven.
Wel dat is dan waar hij woont, want die mondkapjes bv zijn niet meer nodig maar 80% loopt er nog effectief mee rond. En wat betreft die verpluchting dat kan ik geen enkel land. En alles normal ? Wat vind die dan normal ? In vakjes zitten bij optredens ? Als er minder dan 88% vaccinatiegraad is vanaf 1/10 blijft alles met maatregels. Dus die señor dient zich better te informeren.

Recabando información de esas instituciones que dice Maldita que tienen cultivos del famoso virus de murciélago que está en personas sanas asintomáticas, pero que ellos nos dicen que sólo se cultiva en laboratorios de bioseguridad nivel 3. Un sin sentido.

Nos enteramos que dicen haberlo cultivado en células Calu-3, cancerígenas de pulmón.

Os lo dijimos y teníamos razón, eso no es un cultivo viral en células humanas sanas, porque este virus es incapaz de replicarse en ellas y por ello, hacen modelos teóricos que no se corresponden con lo que ocurre en seres vivos normales.

Seguimos sin rastro de cultivos celulares que demuestren la patogenocidad del virus.

Las células cancerígenas copian todo lo que les echen y no sirven para demostrar que esta secuencia llamada SARS CoV 2 es la causante de la enfermedad llamada COVID 19 y mucho menos nos demuestra que esos positivos en PCR sean contagiosos, ya que el virus NO SE REPLICA EN CÉLULAS HUMANAS SANAS.

Biólogos por la verdad.🌾🌾

Haha, JVG denkt nog steeds dat wij allemaal de Spaanse taal beheersen. ;) Gelukkig hebben we DeepL:

Informatie inwinnen bij de instellingen die volgens Maldita kweken hebben van het beroemde vleermuisvirus dat voorkomt bij asymptomatische gezonde mensen, maar dat volgens hen alleen wordt gekweekt in bioveiligheidsniveau 3-laboratoria.

We hoorden dat ze beweren het in Calu-3, longkankercellen, te hebben gekweekt.

Wij hebben het u gezegd en wij hadden gelijk, dat is geen viruskweek in gezonde menselijke cellen, omdat dit virus zich daarin niet kan vermenigvuldigen en daarom maken zij theoretische modellen die niet overeenkomen met wat in normale levende wezens gebeurt.

We hebben nog steeds geen spoor van celculturen die de pathogeniciteit van het virus aantonen.

Kankercellen kopiëren alles wat hen wordt toegeworpen en tonen niet aan dat deze sequentie, die SARS CoV 2 wordt genoemd, de oorzaak is van de ziekte die COVID 19 wordt genoemd, en nog veel minder dat deze PCR-positieven besmettelijk zijn, aangezien het virus zich NIET REPLICEERT IN GEZONDE MENSELIJKE CELLEN.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Haha, JVG denkt nog steeds dat wij allemaal de Spaanse taal beheersen. ;) Gelukkig hebben we DeepL:

Informatie inwinnen bij de instellingen die volgens Maldita kweken hebben van het beroemde vleermuisvirus dat voorkomt bij asymptomatische gezonde mensen, maar dat volgens hen alleen wordt gekweekt in bioveiligheidsniveau 3-laboratoria.

We hoorden dat ze beweren het in Calu-3, longkankercellen, te hebben gekweekt.

Wij hebben het u gezegd en wij hadden gelijk, dat is geen viruskweek in gezonde menselijke cellen, omdat dit virus zich daarin niet kan vermenigvuldigen en daarom maken zij theoretische modellen die niet overeenkomen met wat in normale levende wezens gebeurt.

We hebben nog steeds geen spoor van celculturen die de pathogeniciteit van het virus aantonen.

Kankercellen kopiëren alles wat hen wordt toegeworpen en tonen niet aan dat deze sequentie, die SARS CoV 2 wordt genoemd, de oorzaak is van de ziekte die COVID 19 wordt genoemd, en nog veel minder dat deze PCR-positieven besmettelijk zijn, aangezien het virus zich NIET REPLICEERT IN GEZONDE MENSELIJKE CELLEN.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Sorry , had het vertaald maar niet op reply gedrukt 😱

Niet zo snel aúb :
La Consejería de Sanidad del Gobierno de Canarias informa que desde el 1 de octubre no se prorrogará la orden relativa a la realización de cribados a viajeros nacionales a la llegada a Canarias, tanto por vía aérea o marítima, que se había establecido en diciembre para contener la transmisión del SARS-CoV-2.

maw dit geld slechts voor nationale reizigers.

Maar :
No obstante, la norma que regula las condiciones de acceso a los alojamientos turísticos en Canarias continúa vigente, mediante la cual los mayores de 12 años deben presentar en el recinto hotelero de un certificado vacunal, de prueba diagnósticas de infección activa negativa o de haber superado la enfermedad

je moet wel en vaxxpaspoort/negatieve test of bewijs dat je de ziekte hebt gehad, voorleggen Om in je hotel te komen.

Als nationale reizigers kom je er dus wel in maar als je wil overnachten heb je het wel weer nodig. Voor internationale reizigers verandert er niks.

Hier de website van de gobierno van Canarias met betreffende artikel.

En directo :

14h : Het wetenschappelijk comité van het Vulkanisch Noodplan van de Canarische Eilanden (Pevolca) heeft gemeld dat er lava is in alle stromen van de vulkaan La Palma, inclusief die welke de afgelopen dagen waren gestopt. De meest actieve zouden degenen zijn die zich ten noorden van de primegenia bevinden, wachtend tot ze samenkomen en in de zee terechtkomen, zonder in de wijk La Laguna binnen te gaan, ondanks een derde "vinger"/opsplotsing die in die richting vloeit.

13.30h : Aardbeving van 4.6 vannacht om 4.41h op een diepte van 37km

Begin me toch af te vragen of er op La Palma bewijs weggewerkt moet worden met die vulkaan uitbarstingen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan