Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, 1817 gebouwen vernietigd, ca 750 hectareKomt de lava in bewoond gebied?
In de jaren 70 was daar ook iemand overleden door een vulkaanuitbarsting volgens mij.Ja, 1817 gebouwen vernietigd, ca 750 hectare
Ja, een fotograaf door gasinademing tijdens de uitbarsting van de TeneguiaIn de jaren 70 was daar ook iemand overleden door een vulkaanuitbarsting volgens mij.
Niet in Spanje maar wel een vulkaan
Eerste uitspraak is al dd 15/7 en 2de dd half oktober. Is hier wel degelijk in de media geweest.CSTV - Onafhankelijk Oprecht Nieuws & Opinies
De plek waar echte mensen iets te vertellen hebbencommonsensetv.nl
Ik was idd benieuwd naar jouw reaktie hieropEerste uitspraak is al dd 15/7 en 2de dd half oktober. Is hier wel degelijk in de media geweest.
Dan betreffende die partij VOX, die is wel degelijk pro vaxx en zelfs onder dwang.
Wat wel zo is dat die partij inderdaad tegen de lockdown was en hier steeds op hamerde, maar wel sstilletjes zwijgt over de vaxx, daar dit natuurlijk in hun partijprogramma staat te lezen. En velen van de mensen die boetes hebben gekregen hebben die zowiezo aangevochten en gewonnen. Het probleemis echter dat er ook velen van degenen die boetes hebben gekregen die hebben gekregen voor resistentie/disrespect aan agenten, en ja, dan zit je natuurlijk daar met je boete die niet terugbetaald wordt.Ik was idd benieuwd naar jouw reaktie hierop