Stop de Lockdown

Lucifer is een 4-dimensionale energie die niet kan incarneren zonder een mensenvrouw te bevruchten. Satan is de materiele incarnatie, het kind van Lucifer. God zorgde voor een onbevlekte ontvangenis van Maria, waardoor zij de Zoon van God baarde. Alleen God kan dat. Lucifer is als gevallen engel slechts een slechte imitatie van God en had een bevlekte ontvangenis van een mensenvrouw (Eva) nodig om een zoon te baren, Satan genaamd.

Mike.

Waar haal je deze info vandaan Mike?

<b>Sio, ondanks dat ik niet christelijk ben opgevoed snap ik je uitermate.
Mijn hele leven staat uiteindelijk in teken naar de zoektocht naar waarheid.
Ik ben het met Mike niet eens.
Voor mij is het zo dat deze creatie door God gemaakt en waar wij onderdeel van zijn niet te bevatten is.
We moeten het doen met onze perceptie van de Waarheids Gods.
Het enige legitieme middel om daarmee contact te hebben is ons geweten en onze intuitie.
Voor mij zijn ze een en hetzelfde.
Satan, duivel en welke bewoordingen dan ook zijn ontkenning van God.
Imo is het probleem dat God de vrije wil geeft en Satan en consorten God ontkennen.
Een ego mag absoluut bestaan want geconnected met een individuele ziel.
Maar uiteindelijk is de ziel een verbinding met de Gods ziel.
Het ego is de verschijning van een feitelijk afgezonderd deel van deze ziel.

</b>

Bedankt voor je berichtje Anna. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat jij mij dan beter snapt, dan ik jouw schrijven snap..🥴 Ik vind het allemaal ZO VAAG.

Wat ik dan wel weer snap is dat Mike zich er in kan vinden, jullie zitten wat dichter bij elkaar wat dit aangaat.

Maar hoort deze gedachtewisseling wel onder dit topic..

Gewoon je gezond verstand gebruiken en het satanisme goed bestuderen. Lucifer wordt niet genoemd in de bijbel, maar in Efeziers 6:11 en 6:12 valt te lezen:
11 Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.

12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
'In de lucht' is in het Engels 'heavenly realms'. Dat is een betere weergave van het domein waarin Lucifer zich begeeft. In de bijbel wordt Lucifer omschreven als een 'serpent'. De omhoogkringelende slang is een eeuwenoud symbool voor spirituele ascensie. We zien het ook terug in de esculaap, ook wel caduceus genoemd, waarin we een slang omhoog zien kronkelen om een staf en uiteindelijk vleugels zien krijgen. Lucifer betekent: lichtbrenger. In het Grieks zien we de benaming Prometheus ('hij die vooruit denkt'), een mythische figuur die een vlam brengt aan de mensheid en hier hebben we weer de Olympische vlam aan te denken. Lucifer/Prometheus staan dus voor geestelijke verlichting d.m.v. kennis. Dat is de truc van de duivel: ons wijsmaken dat we puur en alleen op basis van kennis verlicht kunnen raken en daarmee God buitenspel kunnen zetten. Kortom, stelen van de Boom der Wijsheid zonder te erkennen dat deze door God is geplant.

Ik zie Lucifer als woonachtig in de 'heavenly realms' en Satan als de would-be heerser der aarde. Daar komt ook al die 'earth worship' vandaan in de New Age, je weet wel Gaia en zo. Verbonden hieraan is de tirannieke klimaatagenda. Het is het vieren van de materie, het vrouwelijke (mater = moeder). Vandaar dat we uitsluitend een materiele 'wetenschap' hebben, compleet met een evolutietheorie die ons wijsmaakt dat wij mensen niets meer dan een ontwikkelde aap zijn die puur door toeval is ontstaan, evenals het 'dode' universum zelf (Big Bang-nonsens). Het doel is een technocratie, waarin mechanische technologie onze God wordt en de mens en machine met elkaar vermengd raken (transhumanisme, voor deze zieke geesten een 'overstijging' van mens-zijn). Ook de feminisering van de samenleving valt hierdoor te verklaren. Lucifer speelt het via de vrouw, reeds vanaf het prille begin en Satan is m.i. dan ook een Prinses der Duisternis. Uiteindelijk komt het allemaal neer op ontkenning van bezieling en bewustzijn, kortom het goddelijke in de mens en in het universum. Dit moet gezien worden als mannelijk, daarom is God ook een vader en had hij een zoon.

Lucifer stelt zich op als surrogaat-God en Satan is zijn surrogaat-zoon (stiekem een dochter, daarom is Baphomet ook een hermafrodiet/transgender). Satanisten geloven dit. Het is een directe tegenhanger van God en Jezus. Ook zij geloven in een 'second coming'. Zij willen de mensheid zo verrot en verziekt maken dat hun geliefde heerser Lucifer zich zal openbaren en over de wereld zal regeren. Uiteraard zal dit een wrede, tirannieke dictatuur zijn, een slavenplaneet. Deze staat bekend als de Nieuwe Wereld Orde, ordo ab chao (orde uit chaos). Hiermee hopen ze God en Jezus deifinitief te verbannen uit ons leven en uit ons bewustzijn. Ken je vijand! Christenen zijn m.i. veel te naief, daarom ben ik ook spiritueel onafhankelijk.

Mike

Gewoon je gezond verstand gebruiken en het satanisme goed bestuderen. Lucifer wordt niet genoemd in de bijbel, maar in Efeziers 6:11 en 6:12 valt te lezen:

11 Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.

12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
(en de rest) 

Je gezond verstand gebruiken en het satanisme goed bestuderen zijn wat mij betreft elkaars tegenpolen.

Jij hebt je er in verdiept en je kent je vijand!  Kan het zijn dat je je vijand beter kent dan dat je God kent?

En door wie worden jouw gedachten het meest beïnvloed, door Hem of door je vijand?

De wapenrusting, waar we het al eerder over hadden, die bestaat uit:

1. Omgord zijn met de waarheid Hier komen we uit op Christus van Wie staat: “Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven”

2. dragen het borstwapen  der gerechtigheid Welke gerechtigheid? “Christus is ons geworden: gerechtigheid.. “staat er

3. bereidheid tot het Evangelie des Vredes Welke Vrede? “Hij is onze Vrede”, staat er, en: “Mijn Vrede geef Ik u”

4. het schild des geloofs welk geloof? “Wie in Mij gelooft.”...staat er zovele malen..

5. de Helm der Zaligheid “en Zalig is Wie aan Mij geen aanstoot neemt! “ staat er

6. Het zwaard des Geestes hetwelk is Gods Woord, de Schrift, de Bijbel

7. Bidden in de Geest “Houdt sterk aan in het gebed”,staat er, en “bidt zonder ophouden.” En: “de Geest bidt voor ons met onuitsprekelijke verzuchtingen, als wij niet weten wat we bidden zullen.”

Zeven onderdelen van de wapenrusting Gods. Ik ken liever het Woord, dan de ins en outs van het satanisme. En het is net als met bankbiljetten: als je maar exact weet hoe het echte voelt en eruit ziet, herken je een valse zonder problemen. Dan hoef je niet de valse te onderzoeken.

Verder is de satan een mensenmoordenaar van het begin af, en staat niet in de waarheid want er is in  hem geen waarheid. Wanneer hij de leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader van de leugen. Joh. 8:44

In het boek de Openbaring wordt hij de draak genoemd, de oude slang, duivel en satanas. Het eerste en tweede beest uit hoofdstuk 13 zijn mensen, maar dit is nog toekomst. Hoewel de contouren zich al duidelijk aftekenen van wat er gebeuren gaat, bevinden we ons nog in de tijd vlak ervoor.

Je hebt je verdiept in het satanisme, de religie van de leugen. Is dan alles wat je er nu over weet, ook werkelijk waar??

Wat moet er gebeuren voordat je je wat meer gaat verdiepen in de waarheid van Gods Woord, zodat je ogen open gaan voor Het Geheimenis wat verkondigd is voor de huidige tijd waarin jij nu leeft?

Elke bijbeltekst die je gebruikt op dit forum wijst naar Christus. Open je ogen. De duivel spreekt maar halve waarheden en dat zijn hele leugens.

Als jij je toekomstbeeld over deze aarde en jouw rol daarin laat afhangen van hoe satanisten het bezien, is het toch zonneklaar dat de leugenaar jou te pakken heeft. Wie is er dan naief.

Je gezond verstand gebruiken en het satanisme goed bestuderen zijn wat mij betreft elkaars tegenpolen.

Jij hebt je er in verdiept en je kent je vijand! Kan het zijn dat je je vijand beter kent dan dat je God kent?

En door wie worden jouw gedachten het meest beïnvloed, door Hem of door je vijand?

Volgens mij is dat dus maar net de voorstelling die je zelf maakt. Maar dan wel met gezond verstand. En niet op basis van emotie.

Misschien een goed voorbeeld. Voorlopig geloven de meeste mensen nog in het feit dat evil hetgeen is wat goed is. Om te begrijpen dat dit niet zo is moeten ze wel weten hoe dat satanisme werkt. Dat betekent niet dat je je toerkomst daarvan af laat hangen.

?s=20

Moet er wel aan toevoegen dat Sio een punt heeft. Door dit satanisme te zien kan dat wel degelijk van invloed zijn op jezelf. Mijn coach heeft er nooit voor gekozen om zijn leerlingen dit te laten zien met beelden en theorie omdat het idd je psyche kan beïnvloeden. De bijbel zoals men geacht word deze geloven is aangeleerd, tig keer herschreven en is graag wat die satanisten willen dat men gelooft. De herschreven bijbel is hun agenda. Het gaat echter om de interpretatie ervan. Deze kan je ook filosofisch gebruiken.

Jij hebt je er in verdiept en je kent je vijand!  Kan het zijn dat je je vijand beter kent dan dat je God kent?
Daar heb je een punt. Ik heb echter al toegegeven dat ik mijn relatie met mijn Hogere Macht heb verwaarloosd omdat daar alcohol tussen zat. Wordt aan gewerkt, komt goed!
In het boek de Openbaring wordt hij de draak genoemd, de oude slang, duivel en satanas.
In Job heet hij Leviathan, het zeemonster. Daar komt ook het maritieme recht van het Vaticaan vandaan.
Als jij je toekomstbeeld over deze aarde en jouw rol daarin laat afhangen van hoe satanisten het bezien, is het toch zonneklaar dat de leugenaar jou te pakken heeft. Wie is er dan naief.
Je maakt van mij een karikatuur. Je had er ook voor kunnen kiezen als iemand die serieuze stappen aan het zetten is om zijn weg terug te vinden naar God. Ik geef oprechte antwoorden op je vragen en jij verandert ze in messteken, een typische vrouwenstreek. Hier spreekt veel veroordeling uit en weinig christelijke naastenliefde. Maar gefeliciteerd met je overwinning, ik hoop dat het je weekend goed maakt.

Mike

Moet er wel aan toevoegen dat Sio een punt heeft. Door dit satanisme te zien kan dat wel degelijk van invloed zijn op jezelf. Mijn coach heeft er nooit voor gekozen om zijn leerlingen dit te laten zien met beelden en theorie omdat het idd je psyche kan beïnvloeden. De bijbel zoals men geacht word deze geloven is aangeleerd, tig keer herschreven en is graag wat die satanisten willen dat men gelooft. De herschreven bijbel is hun agenda. Het gaat echter om de interpretatie ervan. Deze kan je ook filosofisch gebruiken.
En daarom zijn jullie vrouwen ook geen soldaten, jullie denken niet tactisch. Het is volkomen naief om je vijand niet te kennen. Zo kan het Kwaad voortdurend om zich heen grijpen, omdat mensen voortdurend wegkijken. Er is helemaal niets mis met je vijand kennen!

Mike

Heb je vorige bericht soms gemist? Conclusie, de rolverdeling is op deze manier dus helemaal zoals deze behoort te zijn vanuit de natuur bezien. Probleem van de discussie opgelost.

Sio, er is ook een video die misschien meer duidelijkheid geeft. Ik begrijp ook niet alles hieruit maar jij bent meer gevorderd dus wellicht makkelijker te begrijpen. He moet het zelf weten of je je erin wilt verdiepen of niet. Op basis van eigen vrije wil. Je toont er veel interesse in dus ik ga ervan uit dat het je interesseert om te onderzoeken. Maar wie weet zit ik ernaast. Desondanks, hieronder de link naar de video.

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1n1DtRUCitDCpNdqpPE_zhdJIZgxvN8kSeyhp1t_rlj8JDfzaimjIy0N4&v=UP83Z3ORalo

Tlyjl83wy09tq9a1zwpwwf0qx8ek6xi5f.jpg

En daarom zijn jullie vrouwen ook geen soldaten, jullie denken niet tactisch. Het is volkomen naief om je vijand niet te kennen. Zo kan het Kwaad voortdurend om zich heen grijpen, omdat mensen voortdurend wegkijken. Er is helemaal niets mis met je vijand kennen!

Toch nog even terugkomend op bovenstaand bericht. Hoeveel mannen hier zijn er die de roep VOELEN om soldaat te zijn en in de praktijk ook alle tijd aan kunnen besteden omdat hun psyche zegt dat dit hun roep is? Hoeveel van deze mannelijke soldaten hebben een partner die de taken thuis doet zodat de man deze roep werkelijk ten uitvoer kan brengen en voldoende aandacht aan kan besteden omdat zij niet met dubbele taken worden opgezadeld maar zich dus kunnen richten op datgene wat ze VOELEN? En hoe zou je je VOELEN als je je zo ontzettend geroepen voelt om te doen maar daarin belemmert word als je de mogelijkheid niet hebt door al die dubbele taken? Als je beperkt bent maar je wel steeds die roep VOELT omdat je jezelf gefrustreerd VOELT over wat er gaande is? VOELEN deze mannen zich dan happy als ze hun roep niet kunnen doen? Of weten ze dat eigenlijk niet omdat ze daarmee niet geconfronteerd worden? En hoe gelukkig zouden deze mannen zijn als daar dan ook geoordeeld word? Hoe tactisch kunnen deze mannen nog denken en handelen in de praktijk?
Idd niks mis mee om je vijand te kennen. Er is echter ook niks mis mee om niet te oordelen. Dit laatste komt namelijk op hetzelfde neer als: God heeft je pas lief wanneer je maar doet wat er van je verlangt word.

Een man doet wat hij moet doen als hij zich hiertoe geroepen voelt, ongeacht de consequenties. Alleen het ego ziet voortdurend beren op de weg. Je kunt ook een soldaat van God zijn, dit is tenslotte een spirituele oorlog.

1xn1db4f3vkmyaxse9e4zj8yk8ii7q05.jpg

Mike

Mike

Consequenties zijn iets anders dan verantwoordelijkheden naast die roep.
Dat is iets waarin ik onderscheid maak. Je kan niet verplichtingen en verantwoordelijkheden negeren aangezien dat kan resulteren in ongewenste consequenties. Hoe doen mannen dit naast hun werk? En dan bedoel ik niet een baan van 9 tot 5 5 dagen in de week en een partner ernaast hebben die de dingen regelt.

Om een soldaat van God te worden moet sprake zijn van vertrouwen en veiligheid zonder oordeel. Of zie ik dit verkeerd?

Je maakt van mij een karikatuur. Je had er ook voor kunnen kiezen als iemand die serieuze stappen aan het zetten is om zijn weg terug te vinden naar God. Ik geef oprechte antwoorden op je vragen en jij verandert ze in messteken, een typische vrouwenstreek. Hier spreekt veel veroordeling uit en weinig christelijke naastenliefde. Maar gefeliciteerd met je overwinning, ik hoop dat het je weekend goed maakt.

Mike 

O wat klinken er snel valse tonen.

Nogmaals: het hele stuk wat jij schreef vanuit je studie over satanisten, beschrijft hoe zij de wereld zien, hoe zij denken, en hoe ze hun duivelse macht over de wereld willen uitstorten om haar ten onder te doen gaan. Klopt dit?

“Als jij je toekomstbeeld over deze aarde en jouw rol daarin laat afhangen van hoe satanisten het bezien, is het toch zonneklaar dat de leugenaar jou te pakken heeft. Wie is er dan naief.”

Als ik het goed gelezen heb, ga jij vanuit jouw beschreven visie in de tegenaanval als soldaat van God, om hiertegen te vechten. Klopt dit ook?

Zo ja, dan klopt mijn cursieve zin, want dan zie jij de toekomst van de wereld door de ogen van de satanisten, en je gaat hiertegen in het geweer, wat dus jouw rol bepaalt. Of niet?

Als ik het mis heb, hoef je nu niet verder te lezen.

En anders:

Je kunt dus de tactiek van  satanisten bestuderen en hierop reageren en handelen. Maar je kunt ook studeren op de plannen van God met deze wereld en daarin meegaan!

Voordeel is dat je God leert kennen in alle facetten, voor geval dit mogelijk is als klein nietig mens tegenover een oneindig God. Tuurlijk is het dom om je vijand niet te kennen, maar ‘zijn gedachten zijn ons niet onbekend’.
Je hoeft van de satan  niet te leren hoe hij is, want hij liegt. God leert de gelovige ook wie de tegenstander is. Maar dan wel bezien door Zijn ogen. En dat kan je een andere opdracht geven.
Ik kan je verzekeren dat de tijd die je steekt in het leren kennen van God in Zijn Woord, je duizendmaal meer zal opleveren dan je te verdiepen in de gedachten en plannen van Zijn tegenstander.
In je hart, in je gedachten, woorden, in kennis, in wijsheid, in alles.

Ik veroordeel niet maar geef mijn mening, dit is een gedachtenwisseling die ieder mag meelezen.

En nou niet meer zo zielig doen, want jij geeft oprechte antwoorden maar ik ook. In mijn hart ben ik bezig je een stukje te sturen indien mogelijk, in het kennen van de Almachtige God zoals Hij is, en messteken horen hier niet bij.

Je naam Mike betekent ‘wie is als God’,

en ik leer nog dagelijks een stukje van Wie Hij is, en dat is onuitputtelijk.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan