Moet er wel aan toevoegen dat Sio een punt heeft. Door dit satanisme te zien kan dat wel degelijk van invloed zijn op jezelf. Mijn coach heeft er nooit voor gekozen om zijn leerlingen dit te laten zien met beelden en theorie omdat het idd je psyche kan beïnvloeden.
Nog bedankt Binc voor je bijdragen. En het klopt dat wat je tot je neemt, je gedachten beïnvloedt, zelfs al denk je zelf van niet. In Spreuken staat: behoedt je hart boven al wat te bewaren is!
En in het nieuwe testament belooft God dat Zijn Vrede, die alle verstand te boven gaat, je hert en gedachten zal behoeden in Christus, als je je hart uitstort bij Hem.
Mike noemde nog de Boom der Wijsheid, maar in wezen is het de Boom der kennis van goed en kwaad. Kennis en wijsheid zijn geen synoniemen.
Je kunt dus de tactiek van satanisten bestuderen en hierop reageren en handelen. Maar je kunt ook studeren op de plannen van God met deze wereld en daarin meegaan
Om het 1 te kunnen moet je ook kennis hebben van het ander. Dus beiden bestuderen om verbanden te kunnen leggen.
Precies. Maar door de leugen te bestuderen krijg je geen helder beeld van de waarheid. Want je vertrouwt immers dan op wat koning leugen zegt.
Bestudeer dan liever de waarheid, want daarin wordt de leugen feilloos ontmaskerd. Daarvoor is een studie van het satanisme niet nodig. Ik ga daarom jouw video niet bekijken maar ik waardeer je goede bedoeling.
Door bijbelstudie ben ik nog nooit depressief, moedeloos of uitgeput geraakt. Het bemoedigt mij juist dagelijks, geeft vrede in mijn hart, hoop voor mijn toekomst en blijdschap, ondanks moeilijkheden waarmee ieder mens wel te maken heeft.