Stop de Lockdown

En ik heb het ook niet over een baan in deze Corona tijd waarbij men thuis kan werken. Ik ben erg benieuwd naar de mannelijke reacties...en hoe jullie soldaat van God zijn. Op welje manier?

Je kunt dus de tactiek van satanisten bestuderen en hierop reageren en handelen. Maar je kunt ook studeren op de plannen van God met deze wereld en daarin meegaan

Om het 1 te kunnen moet je ook kennis hebben van het ander. Dus beiden bestuderen om verbanden te kunnen leggen.

Moet er wel aan toevoegen dat Sio een punt heeft. Door dit satanisme te zien kan dat wel degelijk van invloed zijn op jezelf. Mijn coach heeft er nooit voor gekozen om zijn leerlingen dit te laten zien met beelden en theorie omdat het idd je psyche kan beïnvloeden.

Nog bedankt Binc voor je bijdragen. En het klopt dat wat je tot je neemt, je gedachten beïnvloedt, zelfs al denk je zelf van niet. In Spreuken staat: behoedt je hart boven al wat te bewaren is!
En in het nieuwe testament belooft God dat Zijn Vrede, die alle verstand te boven gaat, je hert en gedachten zal behoeden in Christus, als je je hart uitstort bij Hem.

Mike noemde nog de Boom der Wijsheid, maar in wezen is het de Boom der kennis van goed en kwaad. Kennis en wijsheid zijn geen synoniemen.

Je kunt dus de tactiek van satanisten bestuderen en hierop reageren en handelen. Maar je kunt ook studeren op de plannen van God met deze wereld en daarin meegaan 

Om het 1 te kunnen moet je ook kennis hebben van het ander. Dus beiden bestuderen om verbanden te kunnen leggen.

Precies. Maar door de leugen te bestuderen krijg je geen helder beeld van de waarheid. Want je vertrouwt immers dan op wat koning leugen zegt.

Bestudeer dan liever de waarheid, want daarin wordt de leugen feilloos ontmaskerd. Daarvoor is een studie van het satanisme niet nodig. Ik ga daarom jouw video niet bekijken maar ik waardeer je goede bedoeling.

Door bijbelstudie ben ik nog nooit depressief, moedeloos of uitgeput geraakt. Het bemoedigt mij juist dagelijks, geeft vrede in mijn hart, hoop voor mijn toekomst en blijdschap, ondanks moeilijkheden waarmee ieder mens wel te maken heeft.

Maar door de leugen te bestuderen krijg je geen helder beeld van de waarheid. Want je vertrouwt immers dan op wat koning leugen zegt.
Hoe kom je daar nou bij? Als je iets bestudeert is dat objectief en dus komt er geen vertrouwen bij kijken. Jouw basisaanname klopt niet en wordt duidelijk ingegeven door emoties i.p.v. ratio. Het komt op mij over dat je keihard je best doet om je maar niet bezig te hoeven houden met die duisternis. De duivel lacht zich helemaal slap om jullie naieve, wegkijkende christenen!
Door bijbelstudie ben ik nog nooit depressief, moedeloos of uitgeput geraakt. Het bemoedigt mij juist dagelijks, geeft vrede in mijn hart, hoop voor mijn toekomst en blijdschap, ondanks moeilijkheden waarmee ieder mens wel te maken heeft.
Ik ben nog nooit depressief of moedeloos geweest, uitgeput wel. Mijn intuitie (de stem van God) houdt mij keer op keer op de been en vertelt mij wat klopt en wat niet klopt. Van alcohol wist ik ook dat het niet klopte, maar ik koos er voor om dit te negeren. Ik ben nu eenmaal een zuchtige persoonlijkheid en zal hiermee moeten leren dealen. Daar ben ik nu volop mee bezig en het sterkt mij alleen maar in mijn intuitie/connectie met God.

Mike

Nee, niet nodig. Ik zei altijd tijdens lezingen over voeding: ga naar voedingscentrum.nl en doe het tegenovergestelde, dan zit je altijd goed. Simpelweg de satanische omkeringen omkeren en dan kom je bij de waarheid. Je hoeft dus geen uitgebreide bijbelstudie te doen om te weten wat klopt en wat niet.

Mike

Maar door de leugen te bestuderen krijg je geen helder beeld van de waarheid. Want je vertrouwt immers dan op wat koning leugen zegt.

Hier ben ik het ook niet mee eens. Als je namelijk gaat vertrouwen op de leugen iplv jezelf verbind je jezelf met angst. En angst is een zeer slechte raadgever omdat angst bind. Dit zie je nu toch ook met de hele corona hype.

Mike, jij bent ook depri geweest. tenminste, dat is wel wat je eerder kenbaar hebt gemaakt. Intuitie is gewoon weten of iets klopt of niet. Dit is iets wat je je hele leven al bij je kan dragen en wat in ieder mens zit. Daar is idd geen bijbel studie voor nodig. Zoals ik zei, het is maar net waar je jezelf mee gaat verbinden. Met angst (satanisch) of met kracht die je uit intuïtie haalt.

Persoonlijk ken ik de bijbel niet. En alles wat ik ervan lees voor wat betreft het statische gedeelte vind ik nog best ingewikkeld. Dan denk ik, laat maar, en vertrouw gewoon op de waarheid.

Nee, niet nodig. Ik zei altijd tijdens lezingen over voeding: ga naar voedingscentrum.nl en doe het tegenovergestelde, dan zit je altijd goed. Simpelweg de satanische omkeringen omkeren en dan kom je bij de waarheid. Je hoeft dus geen uitgebreide bijbelstudie te doen om te weten wat klopt en wat niet.

Ja, logisch!

Even een korte analyse over de valkuil van Sio en andere strenggelovige christenen m.b.t. Satan en de duisternis:

Ik zie hetzelfde ontwijkende gedrag bij New Age-aanhangers. Ik noem dit: vluchten naar het licht. Ik zie zelfs soortgelijke bewoordingen terug als bij New Agers, zo van: waar je je aandacht op richt groeit. Het komt allemaal voort uit angst en dat is de duisternis in henzelf die ze weigeren te onderzoeken.

De duisternis is bovendien helemaal niet zo eng als je er kennis over hebt! Kennis is macht en daardoor kun je het Beest juist in de ogen kijken. Overgave aan een Hogere Macht is NIET hetzelfde als passief wegkijken en keihard bidden tot God je komt redden, integendeel. God maakt juist dat je in je eigen kracht komt te staan en Hij wil absoluut niet dat je een passieve bijstaander bent, maar juist dat je je opstelt als een soldaat, een krijger! God en Jezus gaan je nl. niet redden, dat moet jij ZELF doen, dat is je menselijke opdracht hier op aarde.

Als ik zo iemand als Sio deze spiegel probeer voor te houden wordt ze defensief en vervalt ze in passieve agressie. De angst en duisternis die ze probeert te onderdrukken uit zich dan in verkapte boosheid. Het is nu meerdere keren gebeurd dat ze dan vals wordt en stoten onder de gordel uitdeelt. 1 enkele keer heeft ze haar excuses aangeboden, maar nu 'moet ik er maar tegen kunnen' en 'niet zielig doen'. Dit is waarom ik me niet thuis voel in zo'n club met passieve, bijbelvaste christenen. Ik vertrouw liever op Trump, Q en The Plan. Dat zijn tenminste christenen met ballen die op het punt staan eens en voor altijd met Leviathan en zijn maritieme recht af te rekenen!

Mike

Ik wil me niet in de discussie mengen, maar gewoon even een punt aansnijden:
Kennis is macht en daardoor kun je het Beest juist in de ogen kijken. Overgave aan een Hogere Macht is NIET hetzelfde als passief wegkijken en keihard bidden tot God je komt redden, integendeel. God maakt juist dat je in je eigen kracht komt te staan en Hij wil absoluut niet dat je een passieve bijstaander bent, maar juist dat je je opstelt als een soldaat, een krijger! God en Jezus gaan je nl. niet redden, dat moet jij ZELF doen, dat is je menselijke opdracht hier op aarde.
Ook Trump komt ons niet redden, maar kennis is macht.
De angst en duisternis die ze probeert te onderdrukken uit zich dan in verkapte boosheid.
Dus dit is niet naar Sio!!!. Ik wil alleen aangeven dat de mensen aan de linker kant van het spectrum ook boos en agressief worden als je ze wijst op het probleem van de huidige situatie.

Er zijn dus vele overlappingen tussen hoe mensen reageren betreffende spirituele zaken en de nu zijnde strijd van de ontwakening. Maar dit is niet vreemd, ook dit is eigenlijk spiritueel.

Dorothé

Als ik zo iemand als Sio deze spiegel probeer voor te houden wordt ze defensief en vervalt ze in passieve agressie. De angst en duisternis die ze probeert te onderdrukken uit zich dan in verkapte boosheid. Het is nu meerdere keren gebeurd dat ze dan vals wordt en stoten onder de gordel uitdeelt. 1 enkele keer heeft ze haar excuses aangeboden, maar nu ‘moet ik er maar tegen kunnen’ en ‘niet zielig doen’. Dit is waarom ik me niet thuis voel in zo’n club met passieve, bijbelvaste christenen.

Behold, I am vile, what shall I answer thee? I will lay mine hand upon my mouth. Once I have spoken but I will answer no more, yea twice, but I will proceed no further. Job 39

Ik vertrouw liever op Trump, Q en The Plan. Dat zijn tenminste christenen met ballen die op het punt staan eens en voor altijd met Leviathan en zijn maritieme recht af te rekenen!

Mike

We will see.

Sio, het komt mij over dat je je aanpast aan de willekeur van het systeem. Met je laatste opmerking laat je zien dat je idd een afwachtende houding aanneemt.

Dus dit is niet naar Sio!!!. Ik wil alleen aangeven dat de mensen aan de linker kant van het spectrum ook boos en agressief worden als je ze wijst op het probleem van de huidige situatie.

Er zijn dus vele overlappingen tussen hoe mensen reageren betreffende spirituele zaken en de nu zijnde strijd van de ontwakening. Maar dit is niet vreemd, ook dit is eigenlijk spiritueel.

Ja, die mensen kunnen ook boos worden. Mits ze echt serieus open staan om ook maar iets aan te willen nemen. In mijn omgeving wel al wat mensen wakker gekregen. Sommigen waarvan ik dacht die het niet over politiek te willen hebben dit dan toch wilden. Ook anderen die graag liever zien dat een idioot als Biden een terechte winnaar is ongeacht of de verkiezing dan eerlijk is gegaan of niet. Dat maakt dan niet uit. Dus eerlijkheid doet er dan niet toe bij deze mensen dat is duidelijk. Daar energie in stoppen is zinloos.

Overgave aan een Hogere Macht is NIET hetzelfde als passief wegkijken en keihard bidden tot God je komt redden, integendeel

Idd wijze woorden.
Helaas kom ik er tegen die mij dat juist steeds van willen overtuigen.

Ook Trump komt ons niet redden, maar kennis is macht.

Amen.

Idd wijze woorden.
Helaas kom ik er tegen die mij dat juist steeds van willen overtuigen.

Jammer. Dit is wel tekenend voor wat ik eerder bedoelde over angst. Als je hierin mee gaat bestaat het risico je jezelf alsnog met angst te verbinden.
En Mike heeft dit ook steeds gezegd dat er hier op het forum ook veel mensen in angst zitten. Ik ervaar hetzelfde gevoel en weiger me daarmee te verbinden.

En Trump gaat ons idd niet redden. Ik weet niet waarom maar mede om deze reden heb ik de grootste moeite met al die voorspellingen. Die video van Peter Buurman, geen idee hoe ik het moet zien voor wat betreft zijn voorspelling over de uitrol van gesara nesara. Maar hij beweert dus dat alle regeringen af gaan treden door de actie van Trump. Zo denk ik dit te begrijpen. En wie weet zit ik ernaast maar het klinkt alsof Trump ons dan aksnog gaat redden wat ik niet kan geloven.

De werkelijke routekaart:

Tv8v3zrwxdya63c3xrcp5k9zfklq6r1oj.jpg

Mike

Bedankt voor je berichtje Anna. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat jij mij dan beter snapt, dan ik jouw schrijven snap..  Ik vind het allemaal ZO VAAG.
Wat ik dan wel weer snap is dat Mike zich er in kan vinden, jullie zitten wat dichter bij elkaar wat dit aangaat.
Maar hoort deze gedachtewisseling wel onder dit topic..

Sio, hij hoorde hier thuis in kader Gerard's posting in kader tekn van het beest.
De vervolgdiscussie echter niet.
Mag ik zo vrij zijn het voort te zetten onder Ego?
Er zijn onder diverse topics allerhande reacties geplaatst door en nav Mike's openheden.
Volgens mij zouden die ook daar prima op zijn plaatst zijn.

Beste moedige mensen, de laatste of nieuwste video van Café Weltschmertz over o.a. moedige mensen.

Fiona Zwart praat met Pieter Stuurman over de impact van de huidige gebeurtenissen op het individuele mentale welzijn, de keuzes en de relaties van mensen. De huidige maatregelen zorgen voor breuken in relaties, vriendschappen en families. Wat doet dit met mensen en met onze maatschappij?

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=J0YKd8vmo4k

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan